Review : Ayurmed- Crema pentru masaj facial


Hei, ce mai faceti?

Astazi vreau sa va scriu cateva cuvinte despre un produs pe care l-am primit in urma cu ceva timp , este vorba despre Crema pentru masaj facial de la Ayurmed , intr-o campanie Brander.

17757671_1484871581525265_1735441404421602757_n

In primul rand as vrea sa va spun ca cei de la Ayurmed au produse numai din plante, produse naturale si benefice pielii noastre, fara sa creeze efecte secundare, in felul acesta eliminandu-se si riscul de a  face iritatii, marea si cea mai intalnita problema a doamnelor, din ultima vreme.

Aceasta Crema pentru masaj facial contine extract de scortisoara si curmale, ingrediente care ajuta la  stimularea circulatiei si reducerea ridurilor, are efect antioxidant, dar si proprietati antiseptice si antibacteriene, astfel incat pielea devine protejata impotriva poluarii.

Consider ca  masajul facial este la fel de important ca si cel corporal, efectele si beneficiile acestuia vazandu-se in timp. De cand am intrat in posesia acestui produs, mi-am facut un ritual in fiecare seara cand am fata curata, dupa demachere, aplic o cantitate potrivita si masez usor cu miscari circulare timp de 10-15 minute dupa care clatesc cu apa calduta.  Are o textura grasa, onctuoasa ceea ce inseamna ca nu se absoarbe usor in piele, nici n-ar avea cum caci rostul ei este altul , iar mirosul este unul placut, mai ca ti-ar veni sa gusti putin 😀18035504_1798191116861362_1036330982_n

Dupa folosire, primul efect a fost  starea de bine pe care am  simtit-o datorita faptului ca tenul se destreseaza , confera fermitate si cam atat am observat eu; despre riduri nu ma pot pronunta caci inca nu si-au facut aparitia.

Ma bucur ca am inceput sa dau importanta masajului facial, aceasta crema m-a ajutat sa il descopar. Cei de la Ayurmed au si o ofertă in aceasta perioada, de 2+1 gratis.

Voi ati folosit pana acum creme pentru masajul facial?

4 gânduri despre “Review : Ayurmed- Crema pentru masaj facial

Lasă un răspuns

