DARIUS-STEFAN, 1 anisor!

Scriu aici in ideea ca peste ani si ani, tot aici `imi voi citi gandurile de acum` !

 

21.12.2012 – O zi de neliniste, in care simteam, cred ca stiam cumva, si nu, nu vroiam sa ma insel! Si DA! Era acolo… Din clipa aceea am devenit nerabdatoare si tot timpul am trait emotii nemaisimtite si nemaitraite pana atunci! Visul meu avea sa devina realitate in mai putin de 9 luni, cu cata nerabdare am asteptat clipa cunoasterii!
Pe 11.08.2013 totul a capatat contur… La ora 12:45 a venit pe lume ingerasul nostru, DARIUS-STEFAN, cu o greutate de 3900g si cu 52cm. Am facut, timid,  cunostinta cu el…  Am simtit ca s-a nascut copilul nostru, iar noi parintii lui!
Am trecut prin multe de la infaptuire pana la cunoastere, dar ce mai conteaza? Cele bune-s puse la pastrare, cele rele nici nu mai exista!
De la inceput stiam ca vreau sa nasc natural, a fost greu, foarte greu, dar am reusit sa creez acea legatura speciala dintre mama si prunc cu ajutorul unui doctor DE AUR, dr Serbanescu Lucian!
Chiar daca unii s-au impotrivit si au existat rautati, noi am simtit ca vrem sa fim parinti… Ne-au fost spuse lucruri rele, simteam ca o sa fie greu si parca ne pierdeam increderea… Important este ca ne-am gandit ca nu vrem sa renuntam si chiar daca am suferit atunci, acum suntem fericiti!
Nu ne-am imaginat niciodata ca atunci cand ii vom vedea zambetul, gesturile, inocenta, trec toate… Cand ii simtim iubirea nu ne mai trebuie nimic!
Acum, nu mai conteaza prin cate am trecut, le-am si uitat, conteaza doar ce vom realiza impreuna, toti trei, de acum inainte!
Astazi, pe 11august 2014, ingerasul nostru implineste 1 anisor… primul lui anisor alaturi de noi!
LA MULTI ANISORI , Sufletul meu !

10 luni

10 luni

Iti multumesc ca m-ai ales sa fiu mamica ta! ❤

 

11luni

11luni