Mascara volume Mark- Avon


Cu totii stiti ca iubesc produsele Avon, de 13-14 sunt reprezentant, iar de 7 lider , asa ca imi achizitionez cam toate produsele noi care apar in catalog. Din lipsa de timp nu pot face atat de multe review-uri pe cat mi-as dori, insa incerc din cand in cand sa va mai zic cand un produs imi place mult de tot sau unul de care nu sunt multumita.22686903_1697437753601979_1682412151_n

Astazi vreau sa va scriu cateva randuri despre rimelul pentru volum Big&Style care promite multe, din gama Mark, cea promovata de Inna. Acesta are o perie ‘sculptata’, cu peri mici si peri mari, potrivita pentru aplicarea precisa pe gene, atat cele inferioare cat si pentru cele superioare; este imbunatatita cu tehnologia lashflex.22751859_1697437786935309_544575731_n

Personal, aveam asteptari mari de la acest produs, insa am ramas putin dezamagita. Peria foarte ok, nu incarca, sunt deja obisnuita cu ea de la un alt rimel de la Avon, Big Darling, insa compozitia acestuia lasa de dorit. Cu nerabdare am deschis cutia, am scos rimelul si da-i si rimeleaza genele, sa apara volumul, sa vad un efect wow, dar pauza… nici macar nu e atat de negru si consistent precum celelalte pe care le am de la Avon, si daca nici eu nu am rimeluri… :)) 22709980_1697437760268645_509996361_nMda, foarte putin s-a vazut ca sunt data cu rimel, volum nici atat, este pentru prima data cand sunt dezamagita de un rimel de la Avon.

Stiu ca promovez produsele Avon, dar imi place ca atunci cand imi este ceruta parerea despre un produs, sa fiu sincera, astfel imi pastrez si clientii. Iar pentru ca acum am vorbit cu o tipa care dorea un rimel bun, evident nu l-am recomandat pe acesta, desi era printre preferintele ei.

Aceasta este experienta mea cu mascara Big&Style Mark, sper sa va fie de folos atunci cand doriti sa alegeti un rimel, pupici :*

Lasă un răspuns

