Complex Apicol are grija de ochii mei


Despre Complex Apicol Veceslav Harnaj v-am mai vorbit si in alte articole, de aceea nu voi mai povesti prea mult acum. Dupa cum bine stiti, aceasta Asociatie a Crescatorilor de Albine a luat fiinta in anul 1957 si a fost prima  asociatie a breslei apicultorilor din Romania. De aici a inceput povestea care continua si astazi, dupa 50 ani, in acelasi fel, traditia este dusa mai departe facand beneficiile produselor apicole accesibile tuturor.

Personal am folosit si folosesc destul de multe produse cosmetice de la ei, imi plac ca si beneficii, dar mai ales ca sunt naturale si destul de accesibile la pret. 20068399_1599788916700197_419463033_n

Astazi vreau sa va scriu cateva cuvinte despre cremele pentru  ochi pe care le-am testat mai bine de 2 saptamani si sunt sigura ca  or sa va placa si voua la fel de mult.

Crema pentru ochi cu miere Floramin 

  • este o crema hidratanta bazata pe active naturale, speciala pentru zona sensibila din jurul ochilor
  • contine miere de flori de salcam, uree, proteine de matase, ulei de migdale dulci, ulei de samburi de caise
  • are un miros foarte placut care se mentine ore bune, imi da o stare de bine

Fiind facuta din produse naturale, efectele se vad imediat, pielea devine mai elastica si hidratata .

20068027_1599791276699961_1587368399_n.jpgCrema pentru ochi cu laptisor de matca Apidermin

  • are proprietati anti-aging si cu ajutorul complexului de active de origine naturala lupta impotriva ridurilor si liniilor fine din jurul ochilor
  • contine laptisor de matca, acid hialuronic, ulei de samburi de struguri, vitamina E , ulei de nuci de macadamia
  • are un miros subtil, nu pot spune ca imi place la fel de mult ca cel al cremei Floramin, dar nici nu-mi displace

Datorita elementelor naturale capabile sa stimuleze regenerarea celulara, aceasta crema actioneaa ca un lifting usor la nivelul pielii din jurul ochilor, lasand-o fina, moale, catifelata si elastica.

20045771_1599788893366866_1502443974_n
Aveam nevoie de putin rasfat mai ales pentru zona ochilor caci de cand am nascut nu mai reusesc sa ma odihnesc cum trebuie si asta se vedea. Datorita acestor creme apicosmetice de la Complex Apicol, ochii mei arata mult mai bine, cei din jur se mira si ma intreaba cum fac sa nu se vada oboseala pe fata mea. Ei bine, unul dintre secrete sunt aceste creme pe care le recomand  😉

 

Lasă un răspuns

