Iata cateva lucruri pe care (poate) nu le stiai despre pisicile tale


De cand ma stiu am crescut inconjurata de animalute, in special catei si pisici, am simtit ca ma iubesc neconditionat si asta am facut si eu. Astazi asa fac si copiii mei, am adoptat 2 pisicute, una de pe strada si una din parcarea unui hypermarket, erau asa mici , slabe si pricajite, iar astazi sunt niste pisici superbe, admirate de toti cunoscutii nostri.20370647_1613090935369995_1882432667_n

Vreau sa va scriu cateva randuri despre lucrurile pe care le-am aflat treptat sau le-am auzit in alte parti, despre aceste feline atat de iubarete si jucause.

  • Am auzit, din batrani, ca atunci cand oamenii se mutau in casa noua , luau o pisica si o duceau intr-o camera goala, iar acolo unde se aseza ea nu trebuia pus patul, acela era locul cu energii negative, sau geopatogene. Se zice ca iau asupra lor acele energii si curata locul.
  • De cele mai multe ori, pisicile se aseaza pe corpul nostru fix unde exista o zona cu un organ bolnav sau obosit (daca exista), sau in zona in care avem o durere in acel moment.
  • In momentul in care se freaca de picioarele noastre, nu doresc doar atentie , vor si sa ne transmita energia lor.
  • Chiar si culorile blanitei lor semnifica ceva, cum ar fi :

* Pisicile gri-albe aduc armonie si iubire, cred ca de-asta o iubim noi atat de mult pe Mitzi, ea este cea adoptata anul trecut din parcarea despre care v-am zis mai sus,20403374_1613090952036660_886546805_n

* Cele tigrate atrag bogatia si fericirea, asa este si Gipsy, cel luat de pe strada in urma cu 3 ani,20370604_1613090882036667_399100632_n

* Pisica neagra, in ciuda superstitiilor, este cea care protejeaza casa

* Cea cu blanita maro aduce bunastarea ,

* Pisicile in 2 culori aduc intelepciune,

* Siamezele aduc succes ,sanatate si o viata lunga ,

* Pisica alba te scapa mai repede de stres .

Singurul lucru care ma deranjeaza la ele este parul, peste tot pe unde te asezi este numai par. Eu nu le tin sa doarma in casa, au locul lor pe terasa, iar in casa intra zilnic, dar foarte putin, cand le striga copiii, in rest se joaca afara cat e ziua de lunga. Au avut si 4 copilasi tare dragalasi carora le-am gasit repede cate o casuta, tot inconjurati de copii stau si ei acum.

Eu cred in faptul ca pisicile iti protejeaza casa de energii negative si aduc bunastarea, de fapt sunt chiar cel mai bun antidepresiv, atunci cand incepi sa te joci cu ele uiti de tot . Noi le adoram, nu m-as vedea stand la casa fara pisicute 🙂

Voi iubiti felinele, cate aveti?

Lasă un răspuns

