Review :Lac de unghii si carioca pentru sprancene de la PentruCorpulTau


In comanda pe care am plasat-o data trecuta pe site-ul PentruCorpulTau.ro am avut si un lac de unghii , dar si o carioca pentru sprancene de la Kallos, despre care m-am gandit sa va scriu astazi cateva cuvinte.

Lacul de unghii Kallos este unul transparent , cu aspect de gel, se usuca repede , asigură un strat protector pe unghie si ofera o stralucire de pana la cateva zile . Cantitatea acestuia este de 11 ml , ce imi place foarte mult este pensula, mult mai lata decat la alte lacuri, din 2 miscari unghia arata super. Costa doar 5,30 lei si face parte din gama Love si poarta denumirea Gel Like Top Coat ca sa stiti ce sa cautati in cazul in care va intereseaza acest produs .

Carioca pentru sprancene Kallos este preferata mea, o folosesc de cativa ani si imi place super mult, am comandat-o fix cand se terminase cealalta. Am ales nuanta 02, este cea inchisa, potrivita mie. Este tot din gama Love, apare sub denumirea de tus, carioca, marker, insa pe acest site o gasiti ca si marker contur pentru sprancene 02, la pretul de 11.50 lei. Este usor de folosit, nu toceste firul de par, arata mult mai natural decat creionul, nu contine parabeni si este un produs testat oftalmologic. 

Dupa cum bine stiti, pe site gasiti cam tot ceea ce aveti nevoie pentru ingrijirea corpului, puteti arunca un ochi, preturile sunt mult mai ok decat in multe alte parti. Ii puteti contacta  si pe pagina de facebook PentruCorpulTau  pentru orice intrebari , detalii.

Zi frumoasa va doresc :*

16 gânduri despre “Review :Lac de unghii si carioca pentru sprancene de la PentruCorpulTau

    • Da , chiar ma mir si eu ca sunt atat de ieftine fata ade alte produse mult mai proaste din punct de vedere al calitatii. Eu zic sa incerci macar o data sa iti conturezi sprancenele, fie si cu fard, o sa iti placa 😉

Lasă un răspuns

