Review: Produse de ajutor in sarcina si alaptare- de la PentruCorpulTau


Daca nu stiati deja, tin sa va anunt ca astazi se implineste o saptamana de cand am dat nastere unei minuni, pe care, din fericire reusesc sa o alaptez. Perioada sarcinii a fost una placuta, insa cu dureri de spate, picioare si alte cele, gravidutele stiu despre ce vorbesc, asa ca vreau sa va scriu cateva randuri despre o parte din produsele pe care le-am folosit in sarcina si altele pe care le folosesc acum in perioada alaptarii, comandate de pe site-ul pentrucorpultau.ro 

  • Incep cu Balsamul Gheara Diavolului, care este recomandat pentru tratareazonelor  solicitate fizic, obosite si sensibile, fiind un remediu eficace in special pentru calmarea durerilor reumatice, artritei si a durerilor musculare. Toata sarcina am avut picioarele umflate, ma dureau ingrozitor, noaptea nu puteam dormi din cauza carceilor si a durerilor musculare, asta pana am inceput sa folosesc acest balsam. Si nu zic vorbe mari, la mine chiar a avut efect, desi asteptam sa incinga zona cu probleme , acesta dadea o senzatie de racorire dupa care disparea durerea, a fost oarecum ciudat, dar in sensul bun. Chiar si sotul meu a folosit acest produs in zona lombara unde avea dureri foarte mari si la fel, a fost uimit de rezultate. Il folosesc si acum, dupa nastere pentru ca inca am picioarele umflate si uneori ma dor foarte tare.

  • Al doilea produs care m-a ajutat enorm in sarcina si rezultatele se mentin si 19622618_1584141858264903_1003976793_nacum, desi este un produs relativ ieftin, este crema pentru ingrijirea calcaielor de la Mebra. De ani buni am probleme cu pielea ingrosata si crapata din zona calcaielor, nu reusesc nici cum sa scap de acest chin, chiar m-am saturat cate produse am folosit… ei bine, am zis sa dau o sansa si acestei creme , asa ca am utilizat-o zilnic, dupa ce ma spalam bine pe picioare, aplicam pe calcaie un strat subtire de crema si masam bine bine , apoi dimineata frecam calcaiele cu piatra ponce si tot asa. In cateva zile am zis ca nu este adevarat, se mai zareau doar cateva dungulite subtiri subtiri , dar fara piele moarta,uscata sau cum vreti sa ii ziceti. Acum am curaj sa imi cumpar sandale care nu ascund calcaiele, mare bucurie pe mine ❤ ; trebuie neaparat sa-i dati o sansa  daca aveti aceleasi probleme ca si mine, desi nu este cunoscuta si nu i se fac zeci de reclame…
  • Toate gravidutele stiu ca in perioada sarcinii, in special spre sfarsit, trebuie sa purtam absorbante zilnice, asa ca mi-am comandat si cateva pachete de Absorbante zilnice normal( pachet economic – Izis) , la un pret super mic si super bune. Au forma anatomica si sunt foarte comode, potrivite pentru protectia zilnica, nu provoaca mancarimi, usturimi sau disconfort.

19576256_1584141541598268_2046785970_n

  • Dischetele pentru sani( Family care) imi sunt necesare zilnic in perioada alaptarii, sunt testate dermatologic si le folosesc cu toata increderea. Sun fine, discrete, se fixeaza de sutien cu o banda adeziva si nu aluneca, absorb foarte bine surplusul de lapte, protejand astfel imbracamintea. Au forma anatomica, sunt confortabile, lasa pielea sa respire si nu irita. Asadar, o grija in minus cu aceste produse.

Daca si voi sunteti interesati de aceste produse si nu numai, aruncati un  ochi pe site sau pe pagina de facebook a celor de la PentruCorpulTau.ro, acolo gasiti absolut tot ceea ce aveti nevoie in materie de produse cosmetice si nu numai.

Lasă un răspuns

