Review: Crema hidratanta de maini Milk &Honey Gold


Buna dimineata tuturor,

M-am trezit cu gandul la voi, astazi am chef de scris si vreau sa va tin la curent cu ultimele produse cosmetice folosite de mine, produse care imi plac tare mult si pe care merita sa le incercati si voi.

De cateva saptamani, sa fie 2-3, folosesc zilnic o crema de maini pe care nu am mai incercat-o pana acum, dar care mi-a lasat o impresie foarte buna si cu rezultate mult dorite si asteptate, este vorba despre crema hidratanta de maini  Milk&Honey Gold de la Oriflame.19578506_1584123548266734_1394682802_n

Am primit-o de Constantin si Elena de la o prietena dar in acel moment foloseam o alta crema , asa ca am lasat-o in asteptare pana i-a venit randul. Ei bine, de la prima utilizare mi-a placut foarte mult si in urmatoarele randuri am sa va spun si de ce.

Contine proteine din lapte si extract din miere din surse organice, are o textura densa, intra foarte repede in piele si hidrateaza foarte bine, lucru de care aveau nevoie mainile mele. Teoretic se vrea a hidrata , ingriji si proteja pielea mainilor timp de 24h, insa cum ma spal foarte des pe maini nu pot sa zic daca functioneaza sau nu ca la carte, dar eu sunt foarte multumita, de cand o folosesc nu mai am mainile uscate, in special in zona degetelor si a unghiilor. Ce imi mai place foarte mult este mirosul, da, are un parfum placut care rezista pana la cateva ore pe maini, uneori chiar si dupa spalare.

In concluzie, aceasta crema de maini cu lapte si miere, hidrateaza foarte bine, mainile raman catifelate si parfumate , asa ca va recomand sa o incercati, chiar sunt curioasa ce rezultate are la voi,

Pupici :*

Lasă un răspuns

