Lenjerii de pat – criteriile dupa care le aleg


Pe vremea aceasta cand ne topim pe picioare, din cauza caldurii, ne este din ce in ce mai greu sa ne odihnim pana si noaptea. Avem nevoie de confort din toate punctele de vedere, de la haine si accesorii pana la bauturi racoritoare, de la incaltari pana la lenjeriile de pat.

Daca va intrebati ce treaba au lenjeriile de pat, am sa va rog sa va ganditi mai bine… atunci cand vrem sa dormim si nu ne gasim locul, cearsaful se lipeste de noi, fosneste, aluneca de pe pat sau mai stiu eu ce probleme apar, ne sare somnul… asa ca o lenjerie de calitate ne poate face noaptea mai relaxanta, ne odihnim cum trebuie si ne trezim bine dispusi .

Asa am inceput si eu sa caut produse de calitate, din bumbac 100% , dar si cu modele dragute, in pas cu anotimpul, sa-mi fie drag sa ma asez pe pat. Ofertele verii sunt multe la capitolul lenjerii de pat , am gasit colectii faine, seturi si accesorii care merg comandate de graba, ba chiar potrivite si pentru cadouri, ca tot este vremea nuntilor si avem cateva la care vom merge.lenjerii-de-pat-bumbac-oferta3piese

Personal am gasit cateva lenjerii de pat personalizate , in ton cu dormitorul, la un pret decent si super frumoase, dar si din bumbac 100% , pentru pat dublu,  in special cu imprimeuri florale, ceva de vis. Acum fiecare cauta dupa criterii diferite, pentru mine acestea sunt cele mai importante.

Orice dorinta am avea in legatura cu somnul de noapte, raman la parerea mea, ca atunci cand te simti bine in patul tau, esti mai relaxat si te odihnesti mai bine, am dreptate?

 

Lasă un răspuns

