Se deschide Marionnaud in City Park Mall Constanta !


Vestile bune de la malul Marii Negre nu contenesc sa apara, asa ca astazi va dau de stire ca dorinta multor doamne si domnisoare este pe cale sa se indeplineasca, se deschide magazinul Marionnaud in Constanta ! Unde? N-ati aflat inca? In City Park Mall Constanta, chiar azi,vineri 23 iunie 2017 ! MarionnaudLogo

Atunci cand vrei sa mentii frumusetea  exterioara fara eforturi prea mari si costuri extraordinare , crezi in ea, te iubesti pe tine si pe cei din jur, cand cauti un cadou sau pur si simplu ai nevoie de produse pe care sa le poti folosi in orice moment al zilei, parfumeriile Marionnaud sunt locul ideal unde gasesti tot ceea ce ai nevoie. 

Eu sunt nerabdatoare , vreau sa ma pierd printre cele mai vandute si renumite marci cum ar fi : Lancome, Mugler, Estee Lauder, Clarins, Paco Rabanne, Giorgio Armani etc.

19148959_1479892848739746_6964398374517112467_nO sesiune de shopping este binevenita oricand, iar in momentul in care  esti la o plimbare in Mall intr-o zi torida de vara, cu siguranta te vei racori cu produsele de ingrijire si infrumusetare care raspund oricaror asteptari , produse care te fac sa te simti bine in pielea ta, iti redau increderea in tine, zi de zi.

Asadar, daca esti din Constanta sau pur si simplu esti prin zona, nu uita ca astazi sa intri City Park Mall Constanta  si sa cauti  magazinul Marionnaud , unde vei fi intampinata cu multe surprize cum ar fi cardul de fidelitate si oferte exclusive , dar nu numai.

Cu asa vesti bune sa tot continuam sezonul estival, caci tare ne mai plac, iar cand este vorba de un magazin fizic pe care il asteptam cu sufletul la gura, cumparaturile devin o adevarata placere !

30 de gânduri despre “Se deschide Marionnaud in City Park Mall Constanta !

  1. Noi avem in Iulius Mall in Cluj, dar nu prea intru la ei pentru ca nu au oferte si produsele lor mi se par suspecte. Nu au mostre sa incerci creme si asta nu imi place.
    In trecut am folosit ceva scrub de la ei, si am fost multumita.

    • Eu doar pe la fete am vazut postari si imi doream sa se deschida si la noi, intamplarea a facut ca in ziua deschiderii sa nu pot ajunge, am nascut fix atunci 😀 Dar zilele urmatoare vreau sa merg in ‘cercetare’ 🙂

  2. Cred ca la fix postarea ta pentru ca o prietena chiar ma intreba ce sa facă, unde sa mearga la cumparaturi pentru ca plecase in vacanta si uitase valijoara cu produse cosmetice acasa.

Lasă un răspuns

