Review antiperspirant Lady Speed Stick Pro 5 in1


Hei, ce mai faceti?

Astazi vreau sa va scriu cateva cuvinte despre un produs pe care l-am cumparat in urma cu 3 saptamani si pe care am inceput sa il folosesc zilnic, tot de atunci. Este vorba despre antiperspirantul/deodorantul  stick Lady Speed Stick Pro 5 in1.

19357884_1570324312979991_969542647_n.jpg

Eram in cautare de un produs pe care nu l-am mai folosit pana acum, vroiam altceva pentru ca in ultima vreme nu mai eram multumita de produsele pe care le foloseam, fie nu ma protejau pe durata intregii zile, fie nu imi mai placea parfumul lor  etc. Pe acesta l-am luat din Auchan si a costat undeva pana in 10ron, mi-a placut de la bun inceput mirosul (da, l-am deschis sa il miros, asa fac mereu 😀 ) si am zis sa ii dau o sansa.

Desi in trecut nu ma prea impacam cu deodorantele solide si le preferam pe cele cu bila in detrimentul acestora, Lady Speed Stick Pro 5 in1 chiar imi place si am sa va spun si de ce :

  • imi da starea aceea de bine si senzatia de piele curata pe durata intregii zile
  • are un miros parfumat, placut, nu stiu sa vi-l explic in cuvinte, dar miroase super bine toata ziua
  • protejeaza bine impotriva transpiratiei, insa nu 48h asa cum promite, dar de dimineata pana seara cand fac dus, e chiar ok
  • sunt genul de persoana norocoasa care nu transpira excesiv, asa ca am tot timpul pielea uscata
  • pana acum nu am observat pete pe haine, poate si unde il utilizez dupa ce ma imbrac si nu inainte.

Acest deodorant stick este ok pentru toate tipurile de piele  asa ca vi-l recomand, merita sa ii dati o sansa daca sunteti in cautare de un produs bun la un pret accesibil pentru orice buzunar.

Voi ce antiperspirant folositi in aceasta perioada si sunteti multumiti de el?

Lasă un răspuns

