Sustinator de burtica pentru gravidute (Review)


Dragelor, am ramas datoare cu parerea mea despre un produs pe care l-am descoperit tocmai acum, la a 3-a sarcina, dar fix cand aveam mai mare nevoie de el, este vorba despre sustinatorul de burtica Baby and me maternity. Acesta este  o banda pentru sustinerea burticii si a fost gandita pentru a usura greutatea tot mai mare din timpul sarcinii , dar si pentru a diminua durerile provocate de cresterea acesteia.16265892_1713792265579417_4289141967694345216_n

Am inceput sa port  banda din a6-a luna de sarcina(vezi foto mai jos) pentru ca imi era tot mai greu, burtica crestea pe zi ce trecea , spatele si asa cu probleme ma durea din ce in ce mai tare, picioarele si mai si, iar eu nu mai stiam cum sa ma descurc cu toate treburile casnice plus 2 copii mici. Ei bine, acest produs sustine cu grija burtica , fara sa apese fatul, iar rezultatele se simt de la prima utilizare, desi pare greu de crezut. Eram sceptica la inceput, am zis ca na, ce poate face, dar totusi speram la un mic ajutor , care nu s-a lasat asteptat.

page

Pot sa spun ca am purtat banda toate ziua , nu ma mai dezlipeam de ea, atat de mult imi placea. Este comoda , poate fi purtata pe sub haine si nu se misca sau desface  in timpul purtarii, ceea ce este chiar wow. Am putut sa imi desfasor in voie toate activitatile, fara sa ma mai gandesc cu teama ca daca ma aplec nu  ma mai pot ridica sau imi vine sa urlu de durere, serios va zic… m-a ajutat foarte mult si de aceea merita sa o incercati si voi daca sunteti gravidute, nu aveti nimic de pierdut.

18698299_1768123843479592_8055403834712383104_n.png

Se curata foarte usor, eu o spal la mana si nu necesita ingrijiri speciale, se regleaza dupa marimea burticii datorita sistemului cu scai , este foarte usor de folosit.

IMG_20170317_110259.jpg

Daca durerile de spate si de sold va ingreuneaza zilele sau simtiti ca burtica va trage in jos , acesta este produsul pe care merita sa il incercati, iar daca nu sunteti multumiti, il puteti trimite inapoi.

Eu mai am cateva zile si nasc, ma bucur ca am reusit sa gasesc la timp acest produs care mi-a fost de un real ajutor, acum insa sunt in cautare de o centura postnatala pentru a scapa de burtica care ramane dupa nastere 🙂 Am vazut deja una care imi face cu ochiul , tot pe babyandme.ro, care pe langa faptul ca m-ar ajuta la rezolvarea acestei ‘probleme’, ar facilita si alaptatul. Va tin la curent 😉

De asemenea, daca cunoasteti pe cineva, aici ma refer la gravidute, care credeti ca are nevoie de acest sutinator de burtica, impartasiti articolul cu acea persoana, ii veti face un bine.

2 gânduri despre “Sustinator de burtica pentru gravidute (Review)

Lasă un răspuns

