Despre cum sa faci cadoul ideal sau sa-ti indeplinesti un vis


Am o prietena care, in urma cu ceva timp, era tare ingrijorata ca nu stia cum sa mai faca fata cheltuielilor, datoriilor catre rude si mai mult, isi dorea sa-i faca sotului un cadou la care amandoi visau insa costa mult peste bugetul lor. Si din vorba-n vorba a aflat ca exista sansa ca totul sa fie posibil , iar ei sa ajunga sa-si indeplineasca visul.

mici-1Va intrebati cum? Asta a fost si intrebarea mea. Printr-o cunostinta a reusit sa gaseasca o companie care ofera credite pe termen lung sau scurt, in functie de nevoi si preferinte. Bineinteles, am fost sceptica cand am auzit, am vrut sa ma asigur ca a luat cea mai buna hotarare pentru ca  in ziua de astazi este destul de complicat cand vorbim despre aceasta actiune si stiu ca atunci cand faci un credit, fie el bancar sau nebancar, iti asuni niste responsabilitati, acesta este un lucru foarte personal si serios. 

M-a asigurat ca aceste imprumuturi  nu ii vor afecta cu nimic, ca este ca si cum ar lua niste bani de la o ruda, insa aici i-ar putea da in rate, astfel isi vor vedea visul implinit, plus ca sotul ei o sa-si primeasca cadoul mult dorit. Atunci mi-a dat mai multe detalii :

  • Creditul mic pe termen scurt este fliabil si poti imprumuta bani rapid, fara prea multe povesti, ideal pentru situatiile neprevazute, pentru momentele in care treci printr-o perioada cu probleme financiare, fara sa stie nimeni . De asemenea, creditul poate fi luat pe o luna sau pe cateva luni, in functie suma si de nevoi. Aceasta este varianta la care se gandeste cel mai mult prietena mea.
  • De asemenea , daca iti doresti mai mult, daca ai un proiect important de facut, spre exemplu sa renovezi o casa, sau sa platesti studiile copiilor,  sau orice altceva , exista creditele mari pe termen lung, unde suma este mai mare, iar ratele lunare mai mici.
  • Pentru mine, cea mai interesanta pare a fi varianta Creditului online pentru ca pare  cea mai simpla solutie atunci cand vrei sa aplici pentru un credit si nu vrei sa mergi la un birou unde pierzi o gramada de timp, plus ca stai la cozi, pentru ca, in ultima vremea, comoditatea primeaza.
  • Cele de mai sus sunt luate in calcul de prietena mea, insa mai exista foarte multe variante cum ar fi : creditele pentru peensionari, pentru bunuri, pentru microbusiness, dar si pachetul anticredit care aduce niste beneficii si incurajeaza rambursarea anticipata si totala a creditelor.

Intr-un timp  atat de scurt cat am stat de vorba cu prietena mea, am aflat o sumedenie de lucruri despre imprumuturi si de aceea m-am gandit ca poate sunteti si voi la fel ca mine, fara vreo idee despre asa ceva si  va intereseaza , e bine de stiut pentru viitor, niciodata nu se stie cand avem nevoie.

Stiti vorba aia: Cu cat ai mai mare nevoie de bani, cu atat cei din jur se indeparteaza mai mult de tine, asa ca trebuie sa avem o varianta ajutatoare 🙂

Lasă un răspuns

