Cel mai rapid si gustos KEBAB – facut acasa


De cand am devenit mamica am inceput sa am obiceiuri din ce in ce mai sanatoase, in special cand vine vorba de alimentatie. Chiar daca inainte frecventam terasele fastfood-urilor, acum prefer ca atunci cand imi este pofta de cate ceva gen shaworma sau kebab, sa le prepar in casa. In felul acesta stiu ca toate ingredientele sunt proaspete, le fac dupa bunul nostru gust si plac, iar cel mai important, pot manca si piticii, bineinteles , adaptate varstei lor.

Pentru astazi vreau sa va prezint felul in care fac eu Kebabul, rapid  si fara prea multe ingrediente, atat de simplu dar in acelas timp gustos si mult mai sanatos decat cel din fastfood.

18600634_1536046656407757_1471498718_n

Am folosit :

  • 3 chifle cu susan mari si una mica (nu apare in poza)
  • un piept de pui aprox 700 gr(cocos de casa)
  • un plic Vegeta condiment lichid Universal pentru marinare ( pe care l-am primit de la #BuzzStore intr-o campanie de testare, inscrie-te si tu AICI daca vrei sa primesti, in mod gratuit, ultimele produse aparute pe piata )
  • jumatate de varza mica, proaspata
  • 2 rosii
  • 2 castraveti
  • 500 gr cartofi prajiti
  • ketchup, maioneza, mujdei de usturoi

18579293_1536046529741103_400111213_n

Mod de preparare :

pagePentru inceput am taiat cubulete pieptul de pui peste care am turnat plicul de Vegeta condiment lichid Universal pentru marinare si am bagat totul la frigider, caci are nevoie de doar 30 minute pentru a se marina, datorita acestor condimente. In acest timp am curatat si spalat celelalte legume, am pus cartofii la prajit, am taiat castravetii si rosiile, am tocat varza, am facut mujdeiul si uite-asa a trecut aproximativ jumatate de ora. Am scos din frigider carnea si am pus-o in tigaia incinsa, fara pic de ulei, asa s-a prajit si s-a rumenit foarte repede , iar in bucatarie mirosea de iti venea sa ciugulesti din toate :))

Am taiat pe din 2 chiflele, dar nu de tot, stiti voi cum :)) , iar ca sa incapa cat mai multe ingrediente, am scobit putin din miez, iar apoi am adaugat , dupa preferintele fiecaruia, sos, carne, cartofi si legume. Piticilor le-am pus doar ketchup facut in casa si mujdei, caci adora si ei usturoiul, fara maioneza. 18578569_1536046609741095_968428210_n

18579108_1536046596407763_102269133_n

Nu a durat mai mult de 40-50 de minute prepararea, asa ca daca va e pofta, va puteti apuca de treaba :)) Si nu, n-am mai adaugat sare pentru ca aceste condimente lichide pentru marinare de la Vegeta au condimentat atat de bine carnea incat n-a mai fost nevoie de nici un condiment in plus.

Sper ca va place modul in care am reusit sa inlocuiesc faimosul Kebab de la fastfood, iar daca este asa, Share acestui articol, multumesc !

 

P.S. : Indiferent de tipul de carne preparat sau de metoda pe care doriti sa o folositi, gratar in aer liber sau electric, tigaie sau cuptor, aceste condimente lichide pentru  marinare de la Vegeta pot deveni un aliat de incredere in pregatirea mesei pentru ca nu contin arome sau potentiatori de gust.

 

 

 

Un gând despre “Cel mai rapid si gustos KEBAB – facut acasa

Lasă un răspuns

