Frigarui cu carne de porc marinata


In urma cu ceva timp, am fost selectata in campania celor de la BuzzStore si Vegeta  , de unde am primi Kit-ul de #buzzvegeta care continea 5 sortimente de condimente lichide pentru marinare.

Sunt ani de zile ce cand nu folosesc la mancaruri condimente de tipul delikat sau vegeta, insa acestea fiind lichide si din ingrediente naturale, fara continut de monoglutamat de sodiu, m-au intrigat si am zis sa le incerc, cine stie , poate vor fi pe gustul meu. De aici si reteta de astazi, frigarui cu carne de porc marinata .

Am folosit cam ce aveam prin casa, asa ca puteti adapta dupa placere si gusturi.

INGREDIENTE:

-1 kg carne de porc fara grasime (eu aveam la lada)

-2 morcovi

-2 cepe mari

-2 rosii

– 1plic Vegeta Grill condiment lichid barbeque pentru marinare

– 20 bete frigarui

Am decongelat, spalat si taiat carnea cubulete, peste care am adaugat continutul plicului de condiment lichid pentru marinare, am amestecat  si am bagat totul la frigider pentru 30 minute. Sfat: agitati bine plicul inainte de deschidere 😉

grill

In acest timp am curatat, spalat si taiat legumele, m-am m-ai invartit de 3 ori prin bucatarie si apoi m-am apucat de montat frigaruile. Trebuie sa stiti ca cele 30 de minute sunt suficiente pentru marinare, insa daca doriti o aroma mai puternica, le puteti lasa mai mult timp, poate chiar si peste noapte.

IMG_20170501_073859.jpg

Nu am folosit o tehnica anume, ci pur si simplu am pus cum am prins la mana, dar in general ceva de genul: morcov, ceapa, carne, rosie , carne, ceapa, carne, rosie, carne , ceapa si morcov. Voi puteti pune fix cum va place, eu preferam in loc de morcov sa pun ardei dar nu aveam in casa si nici la cel mai apropiat magazin n-am gasit.

IMG_20170501_082047

Mi-au iesit 20 bucati din aceasta compozitie.

Cand le-am pus pe gratar aveau un miros de te faceau sa nu mai ai rabdare , noroc ca s-au facut foarte repede 🙂

18337188_1523903554288734_894952570_n

18337324_1523903544288735_1524117259_n.jpg

Au fost gustoase si foarte fragede, insa putin prea sarate pentru gustul meu , asta pentru ca de ceva timp am renuntat la sare, folosesc foarte foarte putina la mancare , in rest chiar am ramas placut surprinsa de gust.

Daca vrei sa testezi si tu, in mod gratuit, ultimele produse aparute pe piata, fa-ti cont AICI !

 

4 gânduri despre “Frigarui cu carne de porc marinata

Lasă un răspuns

