Depozit-online , potrivit pentru nevoile tale


In ziua de astazi pana si furnizarea materialelor de constructii se face cu ajutorul mediului online, cel putin asta am descoperit de curand. A venit primavara si este timpul sa ne apucam de treaba, caci pe langa casa tot timpul este ceva de facut. Noi mai avem de renovat la interior, dar si de construit o magazie, la exterior.

14690957_1507989565894971_5575388765661006512_nAsa am aflat ca exista un depozit online care ofera o gama variata de oferte de produse, atat pentru casa- si aici vorbim despre materiale de constructii de inalta calitate, despre acoperisuri, termoizolatie si hidroizolatie,  articole pentru finisaje , cat si pentru scule si unelte necesare acestor lucrari, pe orice santier. Desi pare ciudat, multa lumea apeleaza in ultima vreme la astfel de servicii si comenzi online, poate si pentru ca pe acest site se gasesc produse la preturi mai avantajoase decat intr-un depozit fizic.Deocamdata sunt la stadiul de facut comparatii , asa ca m-am uitat, pentru inceput, la ciment , unde pretul este la fel sau chiar putin mai mic fata de depozitul de unde imi fac eu necesarul de cumparaturi pentru casa. Pentru Bucuresti si Ilfov livrarea este gratuita la domiciliul clientului, sunt tare norocosi cei de acolo caci pentru restul tarii livrarea se face contra cost, in functie de suma si greutate. Am comparat si pretul altor produse de pe site, cum ar fi, Bca, caramida, fier, adezivi, polistiren, vata minerala, si pot sa zic ca cei din capitala isi pot face linistiti cumparaturile online, au numai de castigat. Si eu as cumpara de la ei…

M-am reorientat, ma uit dupa altceva, ca tot a venit primavara si miroase a mici in toata tara, mi-am dat seama ca am nevoie de un gratar nou. Suntem mari iubitori de gratar, fie la ocazii speciale, sfarsit de saptamana, sau fara nici o zi anume, cand ne este pofta, aprindem gratarul. Si piticilor le place…intentionam ca anul acesta sa construim unul din caramida, sa dea alt sens curtii, sa fie atractia celor ce vin in vizita, sa fie locul de refugiul al barbatilor cand deschid o cutie de bere…

Este greu sa te uiti cu atentie pe depozit-online.ro pentru ca au peste 25.000 de produse si nu stii ce sa alegi, te duc cu gandul la tot ce ai nevoie, si parca atunci cand le vezi adunate intr-un singur loc nu mai reusesti sa vizionezi un singur proiect, ai vrea sa incepi tot ce mai ai de facut pe langa casa , parca parca sa te vezi cu toate gata .

Consider ca un astfel de depozit este bine vazut pe piata din Romania, atat pentru omul de rand cat si pentru cei ce construiesc la scara mare , ofera toate produsele de care ai nevoie la preturi mai mici decat intr-un depozit fizic, plus ca nu mai pierzi timp , faci comanda de produse in orice moment al zilei, din orice loc.

 

 

Lasă un răspuns

