100 de Flori si alte Accesorii Crosetate- Libris (Book Review)


De curand am intrat in posesia unei carti care-mi place tare mult si pe care mi-o doream de cand am vazut-o in biblioteca unei cunostinte, este vorba despre 100 de FLORI si alte Accesorii Crosetate ( Claire Crompton). 629355

Imi plac tare mult floricelele  crosetate  si sper sa imi gasesc timp sa ma apuc si eu invatat cum se fac, pentru ca aceasta carte este utila atat incepatorilor cat si celor mai experimentati, iar totul este prezentat pas cu pas.

De cum am primit-o m-am apucat de rasfoit, am observat ca este impartita in 4 sectiuni colorate diferit din care invatam lucruri diferite :

  • Flori -colorata cu roz : aici gasim o sumedenie de modele  simple si mai complicate, numai bune pentru aplicat pe haine sau pe diferite obiecte din casa, in functie de preferinte.
  • Garnituri -colorata cu galben :in aceasta sectiune vedem cum se fac terminatiile si marginile, pe care le putem aplica mai apoi pe diferite obiecte vestimentare pentru a le da o noua viata.
  • Materiale -colorata cu verde  : include modele colorate, dantelate, texturate. De aici invatam cum sa lucram patratele pe care sa le coasem pe diferite obiecte sau sa lucram direct o cuvertura patchwork folosind modelele preferate
  • Motive -colorata cu gri : de aici invatam cum sa lucram cercuri, patrate, hexagoane si modele traditionale , dar si mai moderne .

Fiecare model prezentat este insotit de o diagrama- o reprezentare grafica a instructiunilor de lucru , insa daca aveti impresia ca nu va veti descurca, gasiti si sfaturi utile pentru a obtine numarul corect de ochiuri intr-un lant de inceput si a lucra impecabil ochiurile mai complexe, lucru important pentru incepatori , asa ca mine 🙂

Imi plac astfel de carti din care poti invata sa iti creezi propriile proiecte unicat, sa iti pui amprenta pe multe lucruri din casa: decoratiuni, accesorii, haine. Sa nu mai zic ca se pot oferi celor dragi si cadouri personalizate, care cu siguranta vor fi mai apreciate , ba chiar ne-ar ajuta sa facem economii si sa investim mai mult in materiale.  .

Eu vreau sa ma apuc de invatat cat mai repede, am cateva ideai de redecorat casa, dar si pentru ca la vara vine printesa si imi doresc sa ii personalizez hainutele, ba chiar as vrea sa le fac la toti 3 cate o cuvertura ca tot vor avea dormitor nou si tare-as vrea sa imi iasa, sa fie ceva diferit, colorat si sa le placa.

Asadar, daca v-am facut curiosi, cartea o gasiti la Libris in categoria Hobby practic-Bricolaj.

 

Lasă un răspuns

