Ulei de cocos presat la rece- Verdex


Uleiul de cocos presat la rece este un produs extrem de hranitor, ce este folosit din ce in ce mai des de doamne si domnisoare , pentru ca aduce numai beneficii  , fie ca vorbim de par sau piele, ten sau scalp.

Si eu il folosesc de foarte mult timp, ultima oara am ales sa il iau in varianta de 250 ml pentru ca am vrut sa imi ajunga o perioada mai lunga de timp, eu facandu-mi des masti si tratamente pentru par cu ulei de cocos.

17506399_1474208335924923_1171883391_n.jpg

Printre cele mai cunoscute beneficii ale  uleiului de cocos presat la rece se regasesc:

-repara si previne varfurile despicate, trateaza matreata, hidrateaza si ofera stralucire parului, reduce excesul de sebum la nivelul scalpului

-previne vergeturile

-hidrateaza si ofera stralucire pielii

-se poate utiliza ca si demachiant sau lotiune de curatare a tenului

-ajuta la cicatrizarea rapida a arsurilor de piele

17496387_1474208315924925_1042090081_n

Este recomandat pentru orice varsta si tip de piele, il puteti folosi ca atare sau in compozitii cosmetice, este ideal pentru masaj- elimina stresul, de asemenea se pot adauga cateva picaturi si in apa pentru baie .

Acesta se absoarbe rapid, nu are reactii adverse pentru ca este non iritant, lasa pielea moale, fina, matasoasa.

Eu folosesc uleiul de cocos presat la rece pentru masajul corpului, in special pentru burta, ca tot sunt insarcinata, dar si pentru masajul celor mici. O data pe saptamana il utilizez  si ca masca pentru regenerarea, hidratarea si stralucirea parului.

Uleiul de cocos presat la rece de pe verdex.ro este un produs 100% natural, il recomand cu mare drag.

28 de gânduri despre “Ulei de cocos presat la rece- Verdex

  1. Am auzit despre multiplele beneficii dar nu am incefcat inca .Am folosit doar la nepotel pentru cojitele formate pe scalp.Foarte eficient

  2. Folosesc foarte des uleiul de cocos. Acesta de la verdex este cel mai bun pentru ca este moale si ușor de aplicat fără sa mai fie nevoie sa il încălzești inainte de aplicare. Este bun pentru foarte multe lucruri

  3. Nu l-am incercat pana acum, dar deja am idei cu ce sa-l combin pentru a-mi face o super masca de par. Poate o sa il incerc si pe ten cum tot am probleme. Sa vedem ce imi mai trece prin cap pana mi-l cumpar!

  4. Si eu folosesc uleiul de cocos pentru destul de multe lucruri, insa in special pentru ingrijirea parului si a tenului. Eu il am pe cel de la Solaris si imi place extrem de mult. Ma bucur ca l-am descoperit 🙂

  5. Da, este foarte bun uleiul de cocos. Am primit mai demult de la o firma partenera (pe vremea aceea scriam pe alt blog dedicat doamnelor care doreau sa slabeasca) si am testat uleiul de cocos.
    Ajuta la mentinerea colesterolului, scaderea in greutate, creste imunitatea, ajuta la tratarea problemelor de rinichi, boli cardiace si multe altele.
    Sa iti fie de folos si iti doresc sarcina usoara si bebe sanatos!

  6. Eu am avut o mare surpriza cu uleiul de cocos. A tratat pielea uscata a scalpului chiar și soțului. Eu sunt foarte incantata, imi place ca se consuma foarte putin, nu miroase, nu pateaza, pentru mine chiar e un produs minune si il recomand cu drag!

    • Da, asta am uitat sa scriu, cantitatea asta ajunge pentru o perioada foarte lunga de timp, tocmai pentru ca se consuma putin. Chiar este un produs foarte bun, ma bucur ca il folosesti si tu si ca esti multumita.

Lasă un răspuns

