Carti de vizita-primul pas catre succes


Atunci cand vrei sa promovezi ceva, in general o afacere, ai nevoie de publicitate, iar primul pas sunt cartile de vizita personalizate, le poti avea cu tine oriunde si oricand, si chiar daca nu ti-l  garanteaza,  sunt primul pas catre succes. Acestea denota profesionalism din partea purtatorului daca sunt realizate impecabil si nu intr-un mod banal si neglijent.

Carti de vizita dragute, simple, cu un model deosebit,  grafica si hartie de calitate, imi doresc si eu. Am inceput deja sa caut si am vazut ca exista experti in domeniu, cu echipamente profesioniste, idei geniale si care tin cont de dorinta fiecaruia, astfel incat clientul sa primeasca cartile de vizita personalizate in functie de produsele sau serviciile pe care le ofera.banner4

Poate va intrebati de ce am nevoie de carti de vizita, ca nu sunt om de afaceri, ci doar un simplu blogger… ei bine, fix din acest motiv. Particip la diferite evenimente destinate bloggerilor si nu numai, acolo vin diferiti sponsori, invitati speciali, colaboratori, si multe persoane care au ceva de zis si de oferit, iar nu de putine ori mi-a fost solicitata o carte de vizita . Nu vand nimic, doar imi promovez blogurile, zic asta pentru ca multi au impresia ca acest pas il fac doar cei care au afaceri mari si importante, dar se inseala 🙂

Daca tot mi-am pus in cap sa fac acest lucru , mi-au ramas ochii la  carti de vizita business , dar si la un model de carti de vizita floral, asadar, o sa-mi fie tare greu sa aleg.

mockup7-100x100

mock-up-white-100x100

Am observat ca atunci cand intri pe acest site sa dai comanda, ai optiunea de a alege daca doresti colturile rotunjite, sau printare si pe verso.

Eu abordez subiecte din mai multe nise, asa ca trebuie sa ma gandesc bine, pentru ca vreau sa iasa ceva dragut si de efect. Imi place ca au  preturi super mici, modele din toate domeniile, astfel incat fiecare-si poate alege modelul care se potriveste cu afacerea pe care o promoveaza, fara sa investeasca o avere.

Nu stati pe ganduri , la cartidevizita.co gasiti profesionisti care va stau la dispozitie pentru orice nelamurire, sunt acolo sa va ajute sa faceti primul pas catre succes , sa intrati in posesia celor mai potrivite carti de vizita.

Lasă un răspuns

