Primesti un parfum cadou daca te reinstalezi la Avon (in echipa mea )


Daca ai fost reprezentant Avon si de cel putin 3 campanii nu ai mai plasat o comanda, revino la AVON in echipa mea in Campania 4 (pana pe 22 martie) cu o comanda de minimum 150lei si primesti cadou parfumul Far Away 30ml.

Pentru mai multe detalii trimite-mi  email la ebanciu89@gmail.com  si te contactez in cel mai scurt timp posibil.17098477_10208346096042232_1253191139259978349_n

Daca doresti sa-ti reactivezi  direct contul, trimite-mi email cu copie/poza clara de pe buletin, numar de telefon, adresa de livrare , insotite de comanda (minimum 150lei), modul de livrare (posta, curier) si in maximum 3 zile primesti coletul.

De asemenea, daca doresti sa te inscrii la Avon, trimite-mi email cu nr de telefon si te contactez cat de repede pot pentru a-ti da toate informatiile de care ai nevoie.

Lasă un răspuns

