Cei sapte ani de acasa -Ed All (Book Review)

In ziua de astazi, a avea cei 7 ani de acasa este mare lucru pentru ca vremurile s-au schimbat, la fel si noi ca oameni.

Insa, ce inseamna cu adevarat pentru un copil ”cei 7 ani de acasa”? Eu i-am explicat deja lui Darius, desi are doar 3 ani si jumatate, ca acest lucru se invata inca de mic, se deprinde din sanul familiei si il ajuta pentru atunci cand o sa fie mare. Mai exact, sa dea dovada de buna crestere, oricand si oriunde s-ar afla , sa-i respecte si sa se poarte frumos cu  cei din jur (parinti, prieteni, rude, profesori etc) si multe alte lucruri. Desi este micut, invata foarte repede, uneori prin imitare, alteori prin comportament constient, asa ca am apelat la o carte cu imagini pentru a-i putea explica multe situatii prin care trece si o sa treaca in perioada urmatoare.17270177_1460753720603718_845398771_n

Este vorba despre cartea ”Cei sapte ani de acasa” care face parte din Galaxia Copiilor, de la Editura All. Aceasta cuprinde obiceiuri sanatoase si informatii utile pentru pitici, iar fiul meu este incantat de ea, o considera o carte de activitati si nu s-a lasat pana nu am parcurs impreuna toti pasii si am ajuns la ultima pagina.

17204262_1460753680603722_1901195462_n

Este foarte bine structurata, imaginile ii ajuta pe cei mici sa gandeasca singuri si sa isi dea seama in ce situatii actioneaza potrivit, se regasesc foarte multe elemente din codul bunelor maniere , toate pe intelesul celor mici. Am regasit in carte multe lucruri despre care el stia deja, pentru ca ii vorbisem deja despre ele, insa au fost si lucruri noi pe care le-a inteles foarte repede
.I-a placut faptul ca sunt si diferite activitati de genul : care dintre situatii este corecta: marcheaza cu V raspunsul corect sau  cu X pe cel gresit; in care dintre coloane gasim copii manierati?: Bifeaza cu V casuta sau  Uneste imaginile din coloana A potrivite cu imaginile din coloane B , si multe altele. Eu doar ii citeam cerintele si el le rez0lva singur apoi il corectam, insa am ramas surprinsa ca n-am avut ce corecta, le-a facut corect din prima, ceea ce inseamna ca a inteles ce i-am tot citit si explicat eu 🙂

Aceasta carte ajuta copiii sa inteleaga mult mai usor ceea ce le explica parintii legat de cei 7 ani de acasa, fie ca le explicam despre  cum salutam, cum impartim cu cei de langa noi, cum ne comportam acasa sau atunci cand avem musafiri , sau atunci cand mergem undeva, cum vorbim, despre ce vorbim, cum se procedeaza in anumite situatii etc.

17270855_1460753550603735_507359957_n

In ziua de astazi cand totul se rezuma la tehnologie, cand cei 7 ani de acasa nu prea mai exista, eu aleg sa le ofer copiilor mei o carte si sa am grija in permanenta de buna lor crestere, caci copilul de azi este adolescentul, tanarul si adultul de maine de care vreau sa fiu mandra, care o sa dea dovada , intradevar, de cei 7 ani de acasa. Sunt de parere ca noi, parintii, trebuie sa ii indrumam , chiar daca dupa o reusita vine un esec, perseverenta o sa ne fie de ajutor tuturor, iar rezultatele se vor vedea in timp.

Asadar, va recomand aceasta carte pentru a va fi de ajutor caci aceste lucruri se invata acasa , mediile educationale doar consolideaza ceea ce a deprins deja copilul din sanul familiei, 0 gasiti la Editura ALL .

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica: