Impresii de la SpringBloggersMeet


Dragilor, dupa cum v-am promis in acest articol, am revenit cu impresii de la  prima editie SpringBloggersMeet, eveniment la care am participat duminica, 05martie.

 

17199229_10210653552072833_1320006481_n

foto via urbnstyle.ro

Cristina a fost cea care a venit cu initiativa si s-a ocupat de absolut tot, a organizat o intalnire reusita intre bloggerii si vloggerii constanteni, in incinta restaurantului Le Premier, o locatie super draguta, mai ales ca aveam marea in fata ❤

20170305bloggersmeeting17

foto via urbnstyle.ro
Nu este usor sa aduni intr-un loc peste 20 bloggeri si vloggeri, fiecare cu treaba lui, unii se cunosteau intre ei, altii acum ‘au iesit la lumina’; invitati speciali si sponsori, fapt pentru care o apreciez enorm. Am inteles ca a fost ajutata de catre Cami, asa ca le multumesc amandurora pentru o seara minunata petrecuta in compania unor oameni speciali.

De cand am intrat mi-au ramas ochii la decoratiile din restaurant, erau superbe, cei care s-au ocupat de partea asta au avut imaginatie si maini de aur.
20170305bloggersmeeting03

foto via urbnstyle.ro

Apoi am vazut coltul dulce, Doamne, cum arata… si cat de bune au fost toate bunataturile acelea ❤ Bineinteles, cei de la Miss Baker sunt responsabili de acest lucru, le cunosc o parte din produse pentru ca am avut ocazia sa ma bucur de gustul lor si la alte evenimente la care tot ei s-au ocupat de candy bar.
20170305bloggersmeeting09

foto via urbnstyle.ro

Inainte de orice, am primit din partea restaurantului cate un pahar de sampanie 😉

Evenimentul a inceput cu un discurs al Cristinei, planurile de viitor in legatura cu noi, comunitatea de bloggeri si vloggeri constanteni, dupa care am luat pe rand cuvantul si ne-am prezentat.

A inceput Sorin de la sorindrache.ro, dupa care au urmat pe rand, Mirel de la coachultau.ro , Radu – sub-un-cer-violet.blogspot.com , Cami de la krmenslife.blogspot.com (ea este cea despre care va ziceam ca a ajutat-o pe Cristina ) ,  Joie – JoieNegru.ro , Axa  de la zilnicpetocuri.ro , Eu ( elenisme.ro ) , Andrei de la alexeandrei.blogspot.ro , Maria-  Aguritza.ro , Fabiola – dinviatacanpiata.ro , Clarisa de la eusiendometrioza.ro si Iatalumea.blogspot.ro  (care ne-a povestit despre proiectul ei – endometrioza) , Catalina – inimiparfumateblog.blogspot.ro,  Adina de la ladrumcuapolodor.blogspot.com , Emilian- emiblog.ro , Adina de la letsbegorgeous.com ,  Iulia – herbeautystories.com ,Adela de la newsonbeauty.com ,Maria de la urbnstyle.ro și mariata.ro (careia ii multumesc pentru poze),  Madalina – the-may-day.blogspot.ro ,  Lorre – thegreenbutterfly.ro, Dragos de la dragoscrie.wordpress.com, dar si Lorena vloggerita(canal youtube 116.000 subscriberi!) si Irina videoblogger (canal youtube 92.000 subscriberi ) . ( Sper ca n-am omis pe nimeni 😀 )

17198223_1456845737661183_503022380_n

Apoi au luat cuvantul invitatii speciali si sponsorii, primul fiind Mircea Plesca, sarbatoritul zilei,  Manager Miss Baker.Acesta ne-a vorbit despre un program de afiliere foarte interesant asupra caruia trebuie sa meditez 🙂 Dupa care au urmat Mery,  antreprenor de succes, Owner Hotel Aurora și ambasador Elite Business Women ; Anda de la Chamarel Events organizatoarea SkirtBike Constanta ; Cristina de la Joko Professional Make-up ; Gabriela Filimon de la Yves-Rocher.

20170305bloggersmeeting16

Am avut parte si de o prezentare a unui produs  L’Occitane, cu aceasta ocazie am fost informati si despre un concurs care se baza mai mult pe poze…

17160745_1456844670994623_21996197_n.jpg

De asemenea, am avut si doi invitati speciali care n-au putut fi fizic alaturi de noi, dar au fost virtual, acestia transmitandu-ne cate un mesaj pe care l-am vizionat cu totii, pe ecranul unui tv. Este vorba despre Magda Bei de la Graphtec Design care ne-a invitat la fabrica; si Andreea de la Bottega Verde, care ne-a transmit și că toți bloggerii au primit un voucher pentru cumpărături din magazinul online www.bottegaverde.ro.

La final am primit cadouri, multe, foarte multe cadouri din partea sponsorilor si le multumesc pe aceasta cale :  Yves Rocher, Cora, Rekze, Farmasi, NYX, Amity Spa, L`Occitane en Provence, JOKO Make-up, 7th Heaven, Himalaya, Complex Apicol Veceslav Harnaj,Tupperware Constanța, Elemental, Nutrivita, Solaris, Flormar, , El-Dor Plant

17198311_1456844267661330_1988365024_n

O sa va vorbesc mai pe larg despre acestea intr-un articol viitor 😉

Asadar, a fost o seara minunata, ne-am simtit bine, am socializat, am cunoscut oameni noi, a fost chiar frumos.

Atat eu cat si pitica din burta ( sunt insarcinata, da, multi se uitau ciudat si nu aveau curajul sa ma intrebe :)) ) ii multumim Cristinei pentru tot eforul depus, ne-am simtit minunat, si vreau sa-i spun ca o apreciez enorm, chiar ma intreb de unde are energie sa faca atatea si atatea lucruri frumoase?! A fost un eveniment reusit, Felicitari !Iar atunci cand apar si critici, caci este inevitabil- ‘fara carcotasi viata e pustiu! ‘ -, sa nu bage in seama, este un om minunat si lucrurile rele nu au de ce sa o afecteze.

Sper sa existe si un SummerBloggersMeet ( dar inainte sa nasc :)) ), si tot asa in fiecare anotimp, sa ne vedem mai des , avem ce invata unii de la ceilalti, numai sa vrem 

 

 

Un gând despre “Impresii de la SpringBloggersMeet

  1. Pingback: Un altfel de Blog Meet constănțean organizat de Cristina Joy

Lasă un răspuns

