Dinti mai albi cu iWhite2 Instant?


Este prima zi de primavara, un anotimp mult asteptat dupa aceasta iarna grea 🙂

Vreau sa incep luna bine si pentru astazi v-am pregatit cateva impresii despre Kit-ul pentru albire profesionala a dintilor, iWhite2 Instant , pe care l-am primit spre testare de la BuzzStore  si Sensiblu.

17078393_1450395448306212_1956587300_n

Eu nu beau cafea si nu fumez, insa am probleme cu sensibilitatea, imi sangereaza gingiile la fiecare periat, de albul natural al dintilor nu pot vorbi pentru ca, frecvent consum Coca Cola si alimente care in timp au dus putin la ingalbenirea lor. Cand am primit kit-ul m-am bucurat pentru ca speram la o schimbare, si asta in confortul casei mele, insa eram si sceptica, mai folosisem n produse destinate aceluias lucru, dar fara rezultat.

Kit-ul Buzz iWhite2 Instant a fost format din :

*1 Tratament de albire iWhite2 INSTANT, 1 Pasta de dinti iWhite2 INSTANT ,1 Apa de gura iWhite2 INSTANT ,5 Brosuri informative si cupoane de 20% discount pe care le-am impartit deja prietenilor, acestea fiind valabile in toata reteaua de farmacii Sensiblu si bineinteles, Ghidul de Buzz.

17078011_1450395268306230_971720293_nA sosit momentul sa pun aceste produse la treaba, asta dupa 2-3 zile de cand primisem coletul pentru ca mai intai a vrut sa ma documentez putin. Pentru inceput m-am bucurat ca aceste produse nu contin peroxid de hidrogen, am scapat de grija unei sensibilitati mai accentuate, sunt 100% sigure pentru sanatatea dintilor. Apoi am observat ca cele 10 benzi umplute cu gel activ de albire, gutierele mai exact, sunt putin diferite fata de cele pe care le mai folosisem in trecut, lucru care m-a facut extrem de curioasa si nerabdatoare sa le incerc. Tot despre aceste produse am mai citit ca , folosite 5 zile consecutiv, in special benzile cu gel,  petele pot disparea si culoarea dintilor se poate deschide cu pana la 8 nuante, dupa doar 20 minute de utilizare zilnica. Acum ma gandesc ca cele 8 nuante se vor cunoaste la cei care au dintii foarte patati si ingalbeniti, eu speram macar la o mica schimbare de culoare, ca tot a venit primavara si iesim mai des din casa, macar sa-mi etalez zambetul :))

Dupa folosirea produselor iWhite2 INSTANT , timp de 5 zile consecutiv va pot spune ce am observat si puteti vedea rezultatele :

17078106_1450394978306259_2146082820_n

-in primul rand nu mai am acea sensibilitate de care va povesteam la inceputul articolului, inca nu imi dau seama cum a fost posibil, dar sper sa fie la fel de bine si de acum inainte, caci pasta de dinti si apa de gura le folosesc in continuare

-nu-mi mai sangereaza gingiile atat de mult, in ultimele 2 zile chiar deloc 🙂

-la partea cu albirea nu stiu cat de bine se vede, mie mi se pare ca un pic parca sunt mai albi, dar nu e mare diferenta, poate si pentru ca nu consum cafea si tutun si nu ii aveam atat de patati…

-parca vad ca dintii par putin mai transparenti si parca sunt mai ‘luciosi’ daca pot sa spun asa, si atunci cand dau cu limba am senzatia ca sunt proaspat spalati, asta pe perioada intregii zile

*pasta de dinti si apa de gura sunt usor de folosit, ca si celelalte folosite pana acum, au gust placut de eucalipt, nu sunt ca celelalte produse care dimineata te fac uneori sa iti vina sa versi din cauza mentolului foarte puternic…

*benzile cu gel sunt usor de folosit, sunt moi si flexibile pentru a se potrivi oricui, insa eu prima data m-am chinut putin fapt pentru care le-am tinut in gura doar vreo 5 minute caci imi venea sa vars, poate si din cauza ca incercam sa nu inghit saliva , le tineam apasate cu degetele , apoi m-am obisnuit si a fost totul ok.

Bineinteles ca rezultatele difera de la persoana la persoana, fiecare avem probleme mai mari sau mai mici cu dantura si atunci aceste produse actioneaza diferit pentru fiecare. Eu ma declar multumita ca am reusit sa descopar acest kit, consider ca este un lucru bun achizitionarea lui caci se poate face acest tratament la un pret mult mai mic decat intr-un cabinet stomatologic, bineinteles, vorbind de albire si nu de probleme mai grave care necesita o vizita intr-un astfel de loc (care mie-mi da fiori 😀 ) :

Sunt curioasa, se observa o schimbare la mine?Daca ati incercat si voi aceste produse vreau sa stiu  ce rezultate ati avut 😉

 

P.S : Daca vreti sa primiti si voi spre testare, in mod gratuit,  ultimele produse aparute pe piata, faceti-va cont AICI .

 

35 de gânduri despre “Dinti mai albi cu iWhite2 Instant?

    • Da, da, asta am constatat dupa ce am inceput sa folosesc produsele si dupa ce am vazut ce probleme au alte persoane. La mine nu avea cum sa fie prea mare diferernta de culoare, insa ma bucur pentru ca mi-a rezolvat celelalte probleme , cel putin pentru o perioada.

  1. Eu beau cafea si nu fumez. Mai beau si cola, iar cele 2 produse nu fac altceva decat sa coloreze dintii. In cazul tau eu vad schimbari ale nuantei dintilor si cred ca este eficient. Daca in doar 5 zile s-au vazut schimbarile inseamna ca sunt chiar ok

    • La mine au fost mult mai ok pentru celelalte probleme, la nuanta dintilor nu am vazut mari schimbari, pentru ca nici nu era nevoie, mi-am dat seama ca am dintii mult mai albi decat credeam.

    • Eu sunt fotograful, camera este aceeasi de mereu, a unui huawei p8 lite, deci nu profi. Am constatat si eu ca am dintii mai albi decat imi imaginam, asa ca mare lucru nu a putut face acest kit pe partea asta , desi eu visam la albul acela imaculat ca varul, dupa ce am vazut atatea reclame :))

  2. Da, chiar se vede o schimbare in bine si cred ca cel mai important este faptul ca sunt sanatosi. Eu inca nu am folosit aceste produse dar clar sunt eficiente.

    • Acum cred ca depinde de la persoana la persoana si de tratamentul de albire, riscuri exista chiar daca iti faci la o clinica. Primul ar fi sensibilitatea pe care o poti capata in urma acestui procedeu, lucru care l-a mine a fost rezolvat , cel putin pe moment, de acest kit.

  3. Da, chiar se vede o imbunatatire in ceea ce priveste culoarea dintilor. Iar daca spui si ca ti-a rezolvat anumite probleme cu sangerarile gingivale, atunci se pare ca produsul si-a facut treaba!

  4. M-a tentat si pe mine sa incerc sa-mi albesc dintii, dar nu prea e voie, sunt prea sensibili si mi s-a spus sa ma multumesc cu culoarea lor, desi sunt aproape albi 😀

    • Si mie mi-a fst teama la inceput sa folosesc produsele, asta din cauza sensibilitatii dentare pe care o am inca de cand am ramas insarcinata prima data. Vad ca a functionat ok, sper sa tina efectul.

Lasă un răspuns

