PeBebe.ro – ideal pentru proaspetii parinti


Dragilor, sunteti in asteptarea unei micute minuni care urmeaza sa vina in vietile voastre sau deja ati devenit parinti? Felicitari!

Nimic nu se compara pe lumea asta cu momentul in care iti privesti pentru prima data puiul in ochi, cu prima atingere… Cunosc sentimentul, de doua ori chiar, dar urmeaza cat de curand sa trec a treia oara prin aceste clipe unice si minunate! Dupa ce stam ore in sir sa ii vedem cum dorm, cum respira , cum se misca, ne bucuram pentru orice scancet, zambet, cat de mic venit din partea lor, nu ne vine sa credem ca sunt ai nostri.

Bine, bine, stam lipiti de ei, dar trebuie sa ne gandim si la perioada ce urmeaza, sa vedem daca suntem pregatiti cu tot ceea ce avem nevoie . Si aici ma refer la patut, carucior, biberoane, cosuletul auto, hainute si tot ce-i mai trebuie puiului pentru inceput.

Desi am experienta a mama de doi baietei, urmeaza sa vina si o fetita in familia noastra, asa ca avem de facut, din nou, cumparaturi 🙂 Deja am gasit pe PeBebe.ro majoritatea lucrurilor de care am nevoie si sunt pe punctul de a le adauga in cos.

Pentru inceput m-am uitat la carucioare pentru copii DSH si pot sa zic ca imi place modelul de carucior 3 in 1 Dsh Arrow, pentru ca este format  din landou + unitate sport + cosulet auto, lucrurile de care am mare nevoie inca de la scoaterea copilului din spital. Imi place acesta si pentru ca il pot folosi pana incepe sa mearga in picioare, modelul este frumos si practic, dar mai mult decat atat, este un carut sigur.colaj_carucior_17_x2su-fqDaca la modelul caruciorului mi-a fost usor sa ma hotarasc, la celelalte produse nu reusesc. Sunt atat de multe optiune si parca le-as vrea pe toate :))

Pentru a va convinge si a afla cat mai multe detalii, dar si pentru a vedea celelalte produse de care aveti nevoie pentru noul nascut, nu ezitati sa intrati pe PeBebe.ro si sigur o sa va incante ceea ce vedeti. Va recomand sa aveti in vedere faptul ca atunci cand alegeti sa faceti cumparaturi online, scapati de stres si alergatura prin magazine, timp pierdut si bani aruncati pe combustibil . Eu prefer sa am totul pregatit dinainte ca bebe sa se nasca, in felul acesta in iau o piatra de pe inima cum se zice, si prin faptul ca fac aceste cumparaturi de pe PeBebe.ro din confortul casei mele, ma ajuta sa am mai mult timp la dispozitie pentru ceilalti pitici ai mei.

 

 

 

Lasă un răspuns

