Derma E- crema hidratanta de noapte


In urma cu doua saptamani am primit o noua crema, recunosc ca auzisem de ea si chiar imi doream sa o testez, asa ca astazi a venit vremea sa va scriu cate ceva despre aceasta.

Este vorba despre Crema hidratanta de noapte naturala cu acid hialuronic – Hydrating Night Creme with Hyaluronic Acid , de la Derma E. 

17078534_1449408778404879_1293796501_n

Nu pot spune ca am o varsta la care nu ma pot lipsi de creme de noapte, sau am mari probleme cu ridurile, insa uneori si tenul meu are nevoie de un refresh, de un produs puternic hidratant, deoarece pe timpul iernii acesta devine uscat, deshidratat.

Producatorii spun ca aceasta crema are o formula extra-imbogatita ce penetreaza tenul in profunzime conferindu-i proprietatile inegalabile ale magnetului pentru hidratare al naturii – Acidul Hialuronic (HA), si ca o singura molecula de HA poate retine de 1.000 de ori greutatea ei in apa, generand o piele neteda, catifelata, tonifiata si rehidratata; exact ce am eu nevoie.

Hydrating Night Creme with Hyaluronic Acid este Castigatoarea marelui premiu „THE BEST of Natural Beauty” din America pentru formula si ingredientele sale naturale, iar acesta este un aspect important atunci cand vrem sa alegem un produs de calitate.

A castigat acest premiu deoarece  este un produs 100% vegan, cu un concentrat mare de Aloe Vera, vitamina C si E, care nu contine parabeni, sulfati, ulei mineral, lanolina, gluten sau organisme modificate genetic si NU A FOST TESTATA PE ANIMALE, lucru extrem de important in zilele noastre.

De cand am inceput sa folosesc Derma E  am constatat si am simtit ca tenul meu a devenit din ce in ce mai fin, mai hidratat si pe zi ce trece nu mai era deloc uscat, ba chiar era mai luminat. Ma bucur si pentru  ca  in aceasta crema am gasit un aliat impotriva mediului dur si al poluantilor, caci actioneaza ca o bariera atunci cand vine vorba de acesti factori daunatori, ajuta mult tenul sa lupte impotriva lor ;

Fiind un produs ultrahidratant, folosit frecvent ajuta la diminuarea semnelor varstei tenului, reduce vizibil ridurile si previne aparitia acestora , redand aspectul tanar al pielii.

Se absoarbe repede in piele, nu incarca tenul, are un miros placut , este antialergenica si potrivita oricarui tip de ten.

17092293_1449409051738185_1147695984_n

Tot de la Derma E am primit si cateva mostre din crema hidratanta de zi, crema naturala pentru psoriazis-piele uscata si eczeme- , dar si scrub natural pentru fata cu cu Microdermabrasion.

Crema hidratanta de zi am folosit-o pana la ultima picatura, tare bine mi-a prins si chiar a facut echipa buna cu scrubul si crema hidratanta  de noapte, tenul meu le multumeste pentru asta.

17078010_1449409171738173_287979074_nMostrele cu crema naturala pentru psoriazis le-am oferit cadou cuiva care avea mare nevoie de ele.

Scrubul l-am folosit si l-am indragit inca de la prima folosire, intentionez sa-mi achizitionez varianta full size deoarece este super bun, cred ca cel mai bun dintre toate produsele de acest gen pe care le-am folosit pana acum.

 

Personal recomand aceasta crema, voi continua sa folosesc Derma E pe timpul noptii caci am vazut imbunatatiri asupra tenului meu si mai mult de atat , imi place ca dimineata sa fie fresh, fin si catifelat.

 

Voi ati folosit pana acum produse Derma E?

Lasă un răspuns

