Jamila Cuisine (Book Review)


Dragilor, cu totii am auzit de Jamila macar o data, nu? Ei bine, eu impreuna cu toata familia, ii urmarim canalul de Youtube dar si pagina de facebook, uneori ne si inspiram din retetele ei.

De ceva timp imi doream cartea ei, Jamila Cuisine – Cele mai bune retete , asa ca cei de la Libris mi-au indeplinit dorinta si acum o am in maini 😀 Ador cartile de gastronomie si tot ce tine de bucatarie, asa ca nu puteam sa nu o am in colectie si pe aceasta.

1072256

Cei ce o urmaresc pe Jamila stiu ca numele ei real este Geanina Staicu-Avram, primul fiind doar parte din proiectul pe care l-a inceput in 2012 alaturi de sotul ei, cel ce se ocupa cu realizarea tehnica a clipurilor si face acele poze de vis preparatelor.

De cand am primit cartea, am si pus-o la treaba , asta pentru ca aici sunt mare parte din preparatele noastre preferate, retetele sunt bine puse la punct si pe intelesul tuturor, mai mult chiar, la sfarsit avem si tips and tricks, asa ca nu avem cum sa dam gres  😉

img_20160126_205349Pentru inceput am facut Cheesecake-ul fara coacere, acela de pe coperta cartii, dar in loc de capsuni am pus kiwi la cererea piticului meu, iar in loc de biscuiti digestivi am pus simplii. A iesit delicios, din pacate n-am apucat sa fac decat o poza inainte sa-l ornez, s-a mancat in doi timpi si trei miscari, parca dupa miros au venit cativa prieteni la noi :))

 

Mi-e mult mai simplu si comod sa studiez cartea, o am mereu la indemana, nu mai stau cu grija ca n-am net sau baterie la telefon in cazul in care doresc sa fac un preparat nou.

16838197_1441018715910552_1695202746_nIeri spre exemplu, am facut in viteza Checul pufos cu cacao, din care va zic sincer, n-a mai ramas nici o firimitura. Se face atat de repede si usor, cu ingrediente putine, dar de mancat se mananca si mai repede :))  Din pacate am avut foarte putina cacao si cred ca din aceasta cauza nu s-au vazut atat de bine liniile dintre culori, sau poate din cauza ca am folosit un vas dreptunghiular de yena si nu o tava, cine stie…dar important a fost gustul. Data viitoare adaug nuca, o sa iasa o nebunie ❤

 

Voi continua sa ma inspir din aceasta carte  pe care o recomand oricarei femei , nu trebuie sa lipseasca din casa niciunei gospodine, fie ea si de ocazie 😀

Daca doriti sa o rasfoiti virtual, intrati pe Libris.ro > Carti > Gastronomie > Bucatarie  si acolo gasiti Jamila Cuisine , de cele mai multe ori este la reducere, ca si acum 😉 Sa nu uit, aveti transport gratuit .

4 gânduri despre “Jamila Cuisine (Book Review)

  1. „cred ca toti dintre voi au auzit de Jamila” – exprimarea nu e corecta . desi se intelege sensul cuvintelor din punct de vedere al limbii romane e gresit.

Lasă un răspuns

