Cumparaturi de pe Pandortex.ro


Hei, vreau sa va vorbesc astazi despre ultima comanda online, aceasta fiind facuta pe site-ul Pandortex.ro .

In urma cu ceva timp am vazut o sumedenie de lucruri interesante si zilele trecute m-am hotarat sa dau o comanda , de care sunt foarte incantata astazi. Mi-am luat obiecte pentru bucatarit in cea mai mare parte, dar nu numai, iar suma acestora a fost de doar 80 ron.

Daca sunteti curiosi ce produse mi-am ales si cat au costat, va scriu imediat :

16508683_1432535380092219_1806448977496569170_n

– un suport din lemn pentru vase calde pe care pot pune ibricul de cafea, orice – 2lei

– o spatula de silicon care o sa-mi fie utila la prajiturit, de mult vroiam una – 8lei

– un set de cleme din metal pentru fata de masa, imi vor fi utile la masa de afara, de cand vine primavara pana toamna tarziu caci mereu aveam probleme si prindeam musamaua/fata de masa in pioneze sau cu niste carlige de rufe – 6lei

– o forma de tarta de 28 cm pe care o voi pune cat de curand la treaba, deja am o reteta in minte, o sa vedeti intr-un articol viitor – 10lei

– o paleta servire tort, de cand imi doream una… nu stiu de ce nu mi-am luat mai de mult, dar imi prinde foarte bine acum, mai ales ca pe o parte are si un fel de zimti, acea parte o sa ma ajute la taiat tortul sau prajiturile 🙂 -4lei

– un set de 3 palnii de plastic, am ramas fara si le-am gasit la un super pret, poate nu par lucruri des folosite in bucatarie, dar mie imi trebuiesc saptamanal, atunci cand scurg borsul si il torn in sticle, dar nu numai :)- 4lei

– un cleste de plastic pentru inghetata, si nu, nu este pentru la vara, ci pentru acum caci mancam destul de des inghetata si pe timpul iernii. -5 lei

– un suport din inox, rotund , pentru oala . L-am asezat deja la loc de cinste langa aragaz, in felul acesta nu o sa mai fie nevoie ca  de fiecare data cand iau oala de pe foc sa o pun pe tocatorul de lemn. -4lei

– un cantar electronic care cantareste pana la 40 kg. Poate va intrebati ce am sa fac cu el… ei bine, chiar aveam nevoie de unul, in special primavara, vara si toamna, la cantarit fructe si legume, atunci cand fac dulceturi, zarzavaturi, pun muraturi. La curte mereu este util , deja a fost pus la treaba, a cantarit un cocos de 2,5 kg 😀  -32lei

– si un claxon sonerie pentru bicicleta piticului, ii cautam de ceva timp modelul acesta.-5lei

*** In plus, am primit si cadou , o carte Travel to Mind si o super pereche de casti pentru telefon ❤ Vreau sa le multumesc pe aceasta cale, sincer nu ma asteptam si mi-au facut o mega surpriza.

Ca si concluzie, voi mai comanda de pe pandortex.ro, au super multe produse la preturi foarte mici, am avut de unde alege, este un magazin pentru toata familia, gasiti orice. Sunt multumita de absolut tot ceea ce am primit si deja am un nou wishlist , vor urma si alte articole in care veti vedea cum folosesc aceste produse asa ca stati pe-aproape.

Puteti sa aruncati si voi un ochi pe site, sunt sigura ca aveti ce sa gasiti !

 

 

25 de gânduri despre “Cumparaturi de pe Pandortex.ro

  1. De un cantar electronic as avea si eu nevoie. Sa nu razi. Imi trebuie pentru ca uneori as vrea sa imi cantaresc pisicutele, cand am impresia ca vreuna dintre ele s-a ingrasat peste masura. :))) E destul de greu sa le tot plimb pana la cabinetul veterinar pentru atata lucru. :))

  2. Ce de ,,jucarii,, ti-ai luat. Cand gasesc un magazin cu ustensile de bucatarie ma simt ca un copil in fata unui magazin cu jucarii 🙂 Astept si eu o comanda de la ei, abia o astept 🙂

Lasă un răspuns

