Cu ochii pe obiecte personalizate de la Urban Print


In ultima vreme totul se schimba, vor urma schimbari si pe blog, asa ca am mult de munca si o gramada de idei ce se bat cap in cap.

Pentru inceput va pot spune ca sunt cu ochii pe cateva obiecte personaliate de catre cei de la Urban Print si nu ma pot decide ce anume as vrea sa-mi personalizez prima data. Asta pentru ca  sunt importator si distribuitor de materiale promotionale si atunci cand vine vorba de personalizat au o gama variata de servicii si produse, de la pixuri si agende, la insigne si tricouri, toate facute dupa gustul si ideile, email-urile, site-urile si logo-urile clientilor.

urban-print-logo_retina

Eu ador pixurile, in special cele personalizate , am o adevarata colectie acasa, multe dintre ele foarte vechi si fara pasta, dar si asa imi plac 🙂 Asa ca nu voi ezita si imi voi
alege de pe https://personalizate.co un set de pixuri personalizate , sa fie pentru mine si blog, ceva special. Nu va ganditi ca sunt nebuna si voi da o caruta de bani pentru atata lucru, nu au preturi exorbitante, ci pentru orice buzunar, cel mai ieftin pix fiind 0,63 bani, nici in magazin nu mai gasim asa preturi mici 😉 Astept cu nerabdare sa ma vad cu un pumn de pixuri pe care sa le impart celor apropiati, tare bine o sa ma mai simt :))ap741115-10

Al doilea obiect personalizat pe care mi-l doresc foarte mult ar fi din categoria agende personalizate , asta pentru ca ador agendele si pentru ca as avea nevoie de una in care sa-mi notez tot ceea ce tine de blog si nu numai 🙂 M-ar face sa ma simt mai speciala fiind inscriptionata cu numele si logo-ul meu, ar arata mai elegant si ar fi un obiect nelipsit din poseta mea. Foarte dragut este faptul ca pe site se gasesc tot felul de agende,  la preturi decente incepand cu 4 ron, greu e sa te hotarasti pe care o vrei ca din atatea nu-ti poti alege doar una 🙂

ap731719-10

Aceste obiecte personalizate nu sunt neaparat un moft ci un fel de a ma simti mai bine, ma fac sa cred ca acestea ar fi calea spre mai mult, oarecum spre succes in ceea ce doresc sa intreprind. Cred ca  urmatorul pas ar fi cartile de vizita, dar aici e si mai greu de ales , caci cei de la Urban Print au o sumedenie de modele : simple, ieftine, de lux, premium etc.

Asadar, daca va doriti obiecte personalizate pentru voi sau pentru cei dragi, ganditi-va ca sunt un cadou ideal.

 

 

 

Lasă un răspuns

