Sa vorbim despre gazduirea unui blog


Pentru prima oara, astazi vreau sa va scriu cateva cuvinte despre blogging, cateva idei care-mi trec prin cap de ceva timp.

Nu am foarte multe cunostinte tehnice, chiar ma depasesc uneori problemele aparute , tocmai de aceea as vrea sa trec la un alt nivel, fie sa-mi trec acest blog pe domeniu, fie sa imi fac unul nou, insa cea mai importanta, indiferent de alegere, este gazduirea.

logo-5

Da, este vorba despre gazduire web  care trebuie sa fie facuta de o firma priceputa pentru a putea spune si vedea ca  blogul tau `zbarnaie`ca un avion cu reactie si nu se incarca lent de-ti vine sa-l inchizi, caci in situatia aceasta, cititorii isi pierd interesul si este posibil ca alta data nici sa nu mai revina…

Stiti, este nevoie de o gazdire web de calitate atunci cand vrem sa facem ceva de calitate, nu este de ajuns doar sa ne cumparam domeniul si gata, suntem bloggeri cu domeniu, deja am urcat o treapta mai sus… degeaba, inainte de asta trebuie sa ne informam bine pentru a face alegerea potrivita de la cap la coada, ca nu se stie niciodata ce oportunitati apar. Asta am vazut si am invatat de la bloggeri cu mai multa experienta.

Eu am cautat o gazduire wordpress pentru ca pe blogspot nu m-as descurca nicicum, inca sunt la stadiul de cunoastere, de facut planuri, dar presimt ca nu o sa mai dureze mult, cat de curand voi lua o hotarare.

Am vazut ca cei de la Gazduire Enterprise colaboreaza cu platformele gratuite, ofera fix serviciile de care am eu nevoie, configurare personalizata si backup automat, suport profesional, configurare si transfer gratuit. Au pachete de gazduire pentru fiecare , de la cele mai mici preturi, astfel incat se pot adapta nevoilor fiecarui utilizator.

Pe scurt, pe ei ii voi alege pentru gazduire in momentul in care imi voi achizitiona domeniul , tocmai de aceea ii voi contacta si ii voi ruga sa ma ajute sa inteleg ce pachet este mai ok pentru mine, pentru nevoile mele, caci nu ma pricep mai deloc.

Pachetele de gazduire  EasyEngine  mi-au atras cel mai mult atentia, cred ca sunt perfecte pentru wordpress, si as avea nevoie sa stiu care dintre cele 4 s-ar plia mai bine pe blogul meu :

  • 2 vCores    –  4 vCores      -6 vCores – 8vCores
  • 2 GB RAM –  4 GB RAM   -8 GB RAM- 32 GB RAM
  • 50 GB SSD disk/ 50 + 50 GB SSD disk/ 50 + 150 GB SSD disk/ 50 + 250 GB SSD disk

Toate garanteaza aceleasi lucruri : trafic necontorizat, IP dedicat, certificat SSL, HTTP/2, ALPN, EasyEngine.

Am multe ganduri, planuri si dorinte legate de blog, insa nu va pot spune mare lucru pana nu se concretizeaza, asa ca nu-mi ramane de facut decat sa ma apuc de treaba, sa imi cumpar domeniul si sa ii contactez pe cei de la Gazduire Enterprise, pentru ca intr-un final am inteles de ce este nevoie de o gazduire de calitate si nu de una slaba.

 

Un gând despre “Sa vorbim despre gazduirea unui blog

Lasă un răspuns

