Black Mask – home made ( Sau cum sa scapi de punctele negre)


Ziua buna, dragilor!  De multa vreme  tot incercam sa postez acest articol, insa nu prea-mi gaseam  timp pentru asta, asa ca azi i-a venit randul ! 😀

Dupa cum ati citit si in titlu, da, este vorba despre mult stiuta, consacrata, cautata, scumpa, folosita, Black Mask , ca nimeni nu-i zice Masca neagra :))

Am vazut-o pe site-urile straine cu doar 0,50 centi, iar la noi se vinde cu sume colosale fata de cat valoreaza: 150-200 ron :)) Si cu toate astea, nu multa, ci foarte multa lume o cumpara!

Am incercat si eu o varianta, facuta in casa, super ieftina si fara super-glue, lipici sau aracet asa cum am mai vazut pe youtube!  Curiosi ce-a iesit?

16358674_1417963931549364_2128209135_n

16343594_1417963941549363_1324796950_nAsadar, am folosit:

– 1 lingurita gelatina( da, da din aia de la plic, de nu-i nici 1 leu plicul 😀 )

– 1 lingurita lapte

2 pastile de carbune medicinal ( se gaseste in farmacii si e super ieftin)

16343727_1417963924882698_1908687389_nPentru inceput pisati pastilutele de carbune, apoi puneti intr-o cescuta/bol (orice aveti mic si sa fie ok pentru microunde) gelatina si laptele, amestecati bine, adaugati praful de la carbune si amestecati din nou foarte bine. Bagati la microunde , la putere mare, pentru 8-10 secunde (daca sta mai mult se face scoarta 😀 ), apoi intindeti repede pe fata (curatata in prealabil cu apa si sapun si uscata) sau doar pe zonele cu probleme. Nu pierdeti timpul pentru ca se strange si incepe sa se inchege in bol si apoi nu se mai intinde…

 

Faceti-va de lucru 20-30 minute pana se usuca, dupa care o scoateti de pe fata, incet si cu grija, o sa fie un procedeu destul de dureros! :))

16387295_1417964254882665_1720872175979640629_n

Aceasta masca, in versiunea ei la tub, promite a scoate toate punctele negre, insa cunosc n persoane care au recunoscut ca au dat banii de aiurea, pentru ca face fix ce face orice alt produs destinat scoaterii punctelor negre.

Ei bine, eu am observat pe bucatelele luate de pe fata mea, ca intr-adevar, se vad puncte din locurile unde aveam probleme, nu in totalitate, se vede diferenta! Pot zice ca a functionat inca foarte bine la banii pe care i-am investit 😀 Si poate chiar mai bine fata de unele produse pe care le am in casa, destinate acestui lucru 🙂

Se vede o imbunatatire asupra tenului, pentru ca intr-adevar a curatat destul de bine in unele zone, dar sa nu va speriati, aveti parte si de o sedinta gratuita de epilare faciala :)) Iar pielea ramane putin rosiatica, insa nu uscata!

Eu va recomand sa incercati si aceasta versiune fara prostii si prea multe `ingrediente`, eu ma declar multumita si ma gandesc sa o repet mai des 🙂

Zi faina si nu uitati, daca va place acest articol, distribuiti!

 

 

5 gânduri despre “Black Mask – home made ( Sau cum sa scapi de punctele negre)

    • Eu nu sunt genul sa arunc cu banii aiurea, m-am vindecat de cand am copiii :)) Ininte incercam si eu toate prostiile care apareau pe piata si promiteau multe si marunte, indiferent de pret…acum ma uit, analizez si ma mir cum puteam inainte sa cumpar asa ceva :))

Lasă un răspuns

