Pachet PIXI-Editura ALL ( Book review)


Pe lista de dorinte a fiului meu, pe care trebuia sa i-o transmitem Mosului, erau si cateva carticele, el fiind pasionat de povesti ; asa ca  desaga acestuia a fost plina cu tot ce si-a dorit piticul.

Ajutorul meu a fost Editura All la care am gasit carticelele  dintr-o serie pentru copii si am ales Pachetul Pixi, primul  .

IMG_20161108_161826.jpgAcesta cuprinde 12 carticele educative :
Pixi cauta o casa,  Pixi si stelele, Pixi si micile fantome ,  Scoala lui Pixi, Pixi intalneste o nimfa,  Pixi pleaca in calatorie, Pixi in Elvetia, Pixi la munte , Pixi la circ , Pixi si campionatul din padure, Pixi face picnic in ploaie , Descopera dinozaurii  , dar si un mic cadou, o jucarie, in cazul nostru un cub rubic care a fost amestecat de pitic  din primele secunde :))

Carticelele sunt micute in format 10×10 si au 24 pagini fiecare.

 

M-am bucurat enorm cand am vazut ca imediat ce a despachetat cadoul si-a dat seama

IMG_20161108_161658.jpgca sunt carticele si nu a mai avut rabdare sa deschida si celelalte daruri, a scos fiecare carticica in parte si a rasfoit-o , exclamand: `Ia uitati, mai este una! Si inca una! Mamiii, am multe carticele noi!`

Nu va zic ca seri la rand numai carticlele cu Pixi le-am citit de le stiu ca pe poezii :)) Nu este zi sa nu le rasfoiasca impreuna cu fratiorul lui, si acum stiind despre ce este vorba in fiecare, seara ne `citeste`si el noua :))

Cel mai si cel mai mult ii place Descopera dinozaurii pentru ca este fascinat de acestia, mai are o carticica cu ei si s-a bucurat tare mult acum ca se mareste colectia . In aceeasi masura ii place Pixi si stelele, chiar a vrut sa facem si noi felinare , asa ca ne-am conformat :))

Imi place ideea de diversitate si chiar marimea acestora, au imagini dragute si prietenoase, cu tot felul de animalute, sunt usor de transportat cand plecam la drum lung, caci adora sa rasfoiasca carti in masina.

In concluzie, intentionez sa ii achizitionez toate Pachetele Pixi de la Editura All, sunt dragute si educative, baietilor le plac, iar pretul nu este deloc mare. Recomand!

 

 

 

 

Lasă un răspuns

