Pui picant si acrisor – la cuptor


Zilele trecute nu stiam ce sa mai gatesc , asa ca m-am gandit sa fac un pui la cuptor, picant si putin acrisor, care se topeste in gura.

Pentru inceput l-am pus la marinat de cu seara si l-am preparat pentru masa de a doua zi; bineinteles, am folosit strict ce aveam prin casa 🙂

 

Ingrediente folosite de mine:

*Pentru marinat :

– un pui mare

-o ceapa

-5 catei usturoi

-o ciusca rostie uscata (iute FOC)

-o lingura de sare mare

-2 cuisoare

-usturoi granule

-cimbru

-marar uscat

-piper

-oregano

-tarhon

-busuioc uscat

-zeama de la o jumatate de lamaie

-3-4 linguri ulei de masline

-jumatate pahar zeama de la sfecla rosie murata (suc de sfecla cu otet)

*Pentru cuptor:

-ardei fasii in toate culorile (de la lada)

-rondele de rosii

Am bagat toate ingredientele  in blender, am taiat fasia de pe spatele puiului, apoi am turnat peste acesta compozitia rezultata si am bagat totul la frigider pana a doua zi.

Nici nu aveti idee cum mirosea dimineata cand am scos puiul `de la odihnit`  😀

Asadar, am pus cuptorul la incins, apoi am facut un pat din legumele scrise mai sus (ardei si rosii) si am asezat frumusetea asta roz , peste care am turnat si marinata.

Am bagat tava la cuptor si dupa nici 20 de minute mirosea demential ca nu mai aveam rabdare,  asa ca nu a stat in cuptor mai mult de 35-40 de minute si asta a fost tot !!!

img_20161024_114939

A iesit super  gustos, picant, usor acrisor, numai bun de `devorat`:)) Deloc uscat sau inecacios, de-a dreptul delicios ! ❤ Noi l-am servit cu salata de varza, curcubeu in cerul gurii :))

15050302_1328406990505059_946000755_n

 

Asadar, daca va place aceasta reteta, nu uitati sa dati SHARE! Si bineinteles, astept pareri dupa ce o veti incerca si voi :*

 

 

 

Lasă un răspuns

