Lenjerii dragute pe elider.ro


Nu de mult, am terminat in sfarsit camera baietilor, sunt foarte fericita❤

Acum suntem la stadiul de aranjat hainutele in sifoniere si mi-am dat seama ca este iarna si ei nu au pilote, nu ca ar dormi inveliti, dar macar atunci cand ii invelesc eu ( de 20 ori pe noapte) sa le fie cald si bine :))

Am intrat pe un site care-mi place tare mult, elider.ro si am vazut cateva  modele de pilote super dragute si foarte ieftine, asa ca imi este tare greu sa aleg.Cu ajutorul lui Darius  am adaugat in cos  doua modele care i-au placut (piticii au paturi separate) , iar pretul a fost unul destul de mic per  bucata, fata de magazine.

 

Dragute, nu?

Dimenisuni  pilota 214X174 CM

Dimensiuni fata perna 64X62 cm

Compozitie 50% bumbac 50% poliester

Daca tot sunt la capitolul shopping online pe un site cu preturi mici, pentru toate buzunarele, am ales si cateva prosoape si 3 paturi .

patura-cocolino-18-5-29359-med2 paturi Cocolino pe care sa le pun pe canapele

Compozitie:cocolino

Dimensiuni:242×173 cm

 

 

 

patura-subtire-cu-flori-168-22787-bigSi o patura albastra cu flori pentru patul nostru, este subtire si draguta si seamana mult cu lenjeria noastra preferata.

Dimensiuni 190 X 225 cm

Compozitie 100% poliester

 

 

Daca aruncati un ochi pe site o sa vedeti ca au absolut tot ce va intereseaza, de la papetarie, uz casnic, menaj, marochinarie, lenjerii,  pana la jucarii, haine copii si adulti, articole party, cosmetice, accesorii etc…

Consider ca au cele mai mici preturi din online, au cost unic de livrare indiferent ca stai la sat sau oras, fara taxa pentru km suplimentari, ofera garantia calitatii , iar ce mi-a placut si mai mult, ofera cupon de reducere la orice comanda, intre 3-10 %😉

Eu i-am sugerat Mosului sa intre pe elider.ro si acum asteapta deja al doilea colet😀 A gasit exact ce-si doreau copiii, la preturi mult sub cele din magazine🙂

Sper sa va fie utile aceste informatii si sa verificati cele spuse de mine, enjoy!

 

 

 

17 gânduri despre “Lenjerii dragute pe elider.ro

  1. Ii cunosc! Si am cumparat de la ei o pilota acum de curand pentru ca ne-am trezit intr-un weekend cu invitati care au ramas peste seara si cand colo..nu aveam ce sa le dam se se inveleasca! A doua zi am dat comanda de pilota! :)))

Lasă un răspuns

