Reteta secreta: Prajitura cu Palinca (funny)


Ca de fiecare data, si in acest an , am avut si tot mai am cereri cu reteta pentru prajitura mea speciala de Craciun cu Palinca ! Cea mai cea  !

Va rog sa salvati reteta , ca eu am obosit sa o tot scriu in fiecare an , iar si iar ! (  intenționez sa o fac si eu sambata dimineata )
Avem nevoie de:

-1 cana zahar , unt , 1 lingurita praf de copt , 1 cana apa , 1 lingurita sare , 1 cana de zahar brun , suc de lamaie , 4 oua mari , nuci , 1 sticla 750 g de Palinca 40%  si doua cani fructe uscate !
Mai intai se bem un pahar de Palinca pentru a verifica calitatea acesteia !
Luam un bol mare si intre timp verificam din nou Palinca pentru a fi siguri ca e de cea mai inalta calitate, din cele mai mari, zemoase si bune prune !
Cu ajutorul mixerului mixam untul cu zaharul ! In alt bol batem ouale si le amestecam cu fructele uscate ! Intre timp incercam alt pahar de Palinca pentru a ne asigura ca este inca buna si are tot 40% !
Culegem fructele uscate de pe jos , le spalam cate de bine putem si le punem  inapoi in castronul cu oua! Eventual le puteti numara sa vedeti daca sunt toate, eu am ceva dubii ! Daca bucati din gresie va blocheaza mixerul incercati sa il deblocati cu o bormasina , surubelnita, pikamer, sau orice altceva ce aveti la indemana ! Incercați din nou un pahar de Palinca …just in case !
In continuare se adauga 2 cani de sare sau orice altceva , nu mai conteaza, puneti acolo! Verificati Palinca, lucru foarte important!
Se adauga lamaia si nucile ! Adaugați si o lingurita de zahar sau ceva….Orice ati putea gasi prin jur….Nu uitati sa opriti bormasina sau sa scoateti surubelnita din mixer ! Daca nu , adunati din nou ingredientele de pe jos, asa cum puteti ! Si evitati de data asta bucatile de gresie sparte!
Aprindeti cuptorul la 360 de grade si  mare grija, incercati sa nu cadeti peste el ! In cele din urma , aruncati prajitura pe fereastra , terminati Palinca, spalati sticla si stergeti masa cu pisica !

 

Sa va fie de bine ! ! !

lrumhbwc0f

P.S : Am adaptat o povestioara funny cu Tequila , enjoy!

Lasă un răspuns

