`Eclipsa de preturi` la Zorile Store de Black Friday


Mai este doar o saptamana pana  la Black Friday pe site-ul ZorileStore.ro , adica Vinerea Neagra ( pe romaneste ) incepe pe 18 noiembrie la ei si vine cu super reduceri de pana la 60% la toate categoriile de produse. Motiv pentru care sunt deja cu ochii pe site, nu de putine ori am gasit oferte de nerefuzat😀 , asa ca n-am de gand sa le ratez tocmai acum .

Imi tot fac cu ochii acesti Pantofi sport Pepe Jeans ( pentru femei, evident😀 ) COVEN FLOWERS WNS.

pgs30192_549f_c

In general port genul acesta de adidasi caci sunt foarte comozi, indiferent de anotimp. Din cate am citit si acestia sunt confortabili si lejeri, fiind ideali pentru plimbarile lungi pe care le fac zilnic impreuna cu piticii mei. Sunt realizati din materiale rezistente si durabile, iar aspectul placut este dat de combinatia de culori si texturi, imi place in mod special imprimeul floral.

Urmaresc adesea ofertele de pe ZorileStore.ro, la fel si sotul meu, suntem fani pantofi sport  si nu numai.

Nu avem cum sa ratam  ofertele de Black Friday , cand speram sa gasim ce ne dorim la super pret, asa ca va sugerez sa aruncati si voi o privire pe data de 18 noiembrie, nu se stie ce produse va fac cu ochiul si vor avea un pret care sa va faca sa le adaugati in cos😉

34 de gânduri despre “`Eclipsa de preturi` la Zorile Store de Black Friday

  1. Cred ca lista de Black Friday va depasi curand bugetul si reducerile inca nu au sosit. daca vor avea preturi ca anul trecut atunci sigur trebuie sa le fac o vizita.

    • Asa este. Prima comanda facuta la ei a fost in urma cu vreo 4-5 ani cand in outlet gaseai toate perechile de pantofi sport de la Puma la doar 100ron + cadou o pereche de slapi pentru plaja , tot Puma, cadou❤ De atunci le tot pandesc ofertele :))

  2. Nici eu nu ratez reducerile de Black Friday, insa de regula noi cumparam atunci electrocasnice sau laptopuri. Ne-am facut un obicei, sa mergem pe tehnologie de ultima ora si de BF dam o tura pe la magazinele de specialitate sa cautam cele mai noi gadget-uri. Da’ tu nu zici rau deloc si cu incaltaminte. Pana la urma, reducerile de Black Friday sunt omniprezente pe toate segmentele de cumparaturi. Poate anul asta vom schimba traditia :))

Lasă un răspuns

