Ce as vrea sa fac pana la varsta de 60 de ani?


Daca va intrebati ce mi-a venit gandindu-ma asa departe, va zic ca am acceptat o provocare lansata special pentru bloggeri de catre Siropurile Yo ,  care anul acesta aniverseaza  onorabila varsta de 60 de ani.

In toti acesti ani au ajuns sa fie unul dintre cele mai cool branduri de pe piata, produsele  sunt consumate de mai multe generatii, de la bunici pana la nepoti. Siropurile Yo au un continut ridicat de fructe, ceea ce il face mai delicios si poate fi consumat atat vara cat si iarna 🙂

e2a9aa53c8

In acesti ani au realizat multe retete, acum vine randul meu sa ma gandesc la ce imi doresc sa realizez pana la 60 ani…Greu… Dar voi trece in aceasta lista primele 5 ganduri care imi trec acum prin cap.

  1. Cel mai mare gand, cea mai mare dorinta este sa ma ajute Bunul Dumnezeu sa am casa mea, casa la care visez de cativa ani. Desi pare greu, si este, sper sa reusesc , pentru mine, pentru copii !
  2. Sa  fac nunta, o nunta asa cum visez, sa ma implic eu de la A la Z , fara sa conteze parerea altora…
  3. As vrea sa fac tot posibilul sa fiu si sa ma mentin sanatoasa, la fel si copiii mei, sa merg pe acelas drum pe care l-am ales de  un an de zile de cand am adoptat un stil de viata mai sanatos.
  4. As vrea  sa-mi ajut copiii sa se realizeze , si atat cat pot sa am grija de ei, indiferent de varsta, sa le fiu aproape .
  5. As vrea sa fiu bunica tanara, sa am nepotei si nepotele, sa ma bucur de si cu ei, sa ii pot ajuta cat sunt inca in putere, ca de, dupa 60 de ani ne iau toate cele :))

Asta mi-a trecut prin cap acum, noroc cu provocarea celor de la Yo, caci altfel nu ma opream in loc sa ma gandesc la viitor… Insa de acum o voi face.

Voi ce ati dori sa faceti pana la varsta de 60 de ani?

Zic sa ne vedem sanatosi si dupa 60,

Numai bine!

 

 

37 de gânduri despre “Ce as vrea sa fac pana la varsta de 60 de ani?

  1. Cat de frumoase sunt dorintele tale ❤ Sper sa reusesti sa le realizezi pe toate …rand pe rand….si cu multa perseverenta sigur le vei realiza! Imi place articolul….nu m-am gandit ce as vrea sa fac pana la o anumita varsta..mai ales o varsta indepartata 😛 Te pup dulce! :*
    alexamakeupbeauty.com

    • Asa este, Sanatatea e pe primul loc… Doar ca atunci cand vrei sa te gandesti la viitor, iti trec 1000 lucruri prin cap si nu intotdeauna le aranjezi in ordinea importantei lor, ci pur si simplu asa cum vin…

  2. Sanatatea primeaza , poate dupa ce o sa fac articolul : Ce am invatat in 22 de ani , o sa fac si acest articol daca imi permiti , pupici :*

    • Asa este,intotdeauna Sanatatea…dar uite ca le-am trecut fix cum mi-au trecut in acel moment prin cap…sincer , a fost cel mai rapid articol scris ever :)) Si mi-ai dat o idee buna, poate voi scrie si eu ce am invatat si realizat in cei 27 ani ai mei… :*

  3. Foarte frumos articolul, mi-ai dat o idee foarte buna, sa incep sa ma gandesc si eu la niste rezolutii pentru varsta de 60 de ani, Pot sa te intreb ceva? Cum se numeste tema pe care o ai aici pe wordpress? Ca de mult caut una asemanatoare, care sa arate sus categoriile, dar din pacate am gasit numai cu doua categorii..

  4. Ce n-am facut in 56 de ani…. ma indoiesc ca pot face in cei 4 pana la 60 😀 E bine sa te mai zguduie cineva din cand in cand cum a fost aceasta provocare. Succes

  5. Pe scurt: sa traiesc! Acum am impresia ca o mare parte din viata o irosesc asteptand. Astept weekendul, Sf Nicolae, ziua prietenei, Anul Nou, etc. In detaliu nu am chef sa ma gandesc acum 😀

    • Pana sa raspund acestei provocari nici eu n-am stat prea mult pe ganduri, insa acum parca m-am oprit putin in loc si ma gandesc la ce vreau mai exact sa fac cu viata mea…Cei de la Yo mi-au dat o buna `tema pentru acasa` 🙂

Lasă un comentariu