Noul scutec Pampers Baby-Dry


De curand am descoperit noile scutece Pampers Baby-Dry cu 3 canale absorbante, multumita celor de la Buzzaar .

Le-am pus la treaba de cum a ajuns coletul🙂

14741152_1307319382613820_887712890_n

14793754_1307315822614176_1501045733_nBuzzkitul era format din :  

-pachet 42 scutece Pampers Baby-Dry

-2 pachete servetele umrede Pampers Sensitive

-un pahar si o cutiuta de vopsea albastra

-pliant cu insctructiuni

Am facut testul, am amestecat 50ml de apa cu solutia albatra si am turnat totul in scutec, dupa care l-am agitat si am verificat imediat , am pus palma, sa vad daca se umezeste.

La 30 secunde dupa turnarea lichidului, aproape ca nu am avut deloc umezeala pe palma, iar dupa 2 minute , am apasat pe scutec si tot nu s-a umezit palma, spre surprinderea mea, testul a dat roade, pielea bebelusului ramane uscata!!!

La final am taiat scutecul in 2 si am observat cele 3 canale care nu lasa umezeala sa se acumuleze intr-un zingur loc, wow !

A disparut orice urma de `pipi`, este atat de uscat, oare unde s-a dus?🙂

Cu ocazia aceasta am mai aflat ca scutecul Pampers Baby-Dry este conceput din : laterale flexibile, 3 canale absorbante,microperle care absorb umezeala, strat exterior pentru uscare rapida, materiale care lasa pielea sa respire, tot ce este mai bun pentru confortul bebelusului.

 

Eu sunt foarte multumita de noile scutece Pampers Baby-Dry si le recomand tuturor mamicilor si viitoarelor mamici, scutecul este o alegere importanta pentru confortul bebelusului si linistea noastra  :)

 

Voi ati incercat noile scutece de la Pampers?

3 gânduri despre “Noul scutec Pampers Baby-Dry

Lasă un răspuns

