Cei mai tari Ochelari de soare- prima comanda Lensa.ro


Ziua buna, dragilor, ce mai faceti?

Eu sunt happy, happy, happy, asta pentru ca in sfarsit am reusit sa gasesc niste ochelari pe placul meu , de aceea vreau sa impartasesc cu voi aceasta bucurie.

In urma cu 2 saptamani mi-am ales doua perechi de ochelari  de pe Lensa.ro , de care sunt super incantata. Va arat imediat despre ce vorbesc.

IMG_20160926_155804.jpg

Mi-a fost foarte greu sa ma decid, au o sumedenie de produse care te fac sa ramai lipit de site-ul lor fara sa clipesti minute-n sir… Intr-un final m-am hotarat, dupa 2 zile de gandiri si razgandiri :))

Am ales doua perechi de ochelari marca Montana:

– Ochelari de soare dama Montana-Sunoptic S38 , a fost dragoste la prima vedere, sunt genul meu si imi plac tare mult.

montana-sunoptic-ochelari-de-soare-dama-montana-sunoptic-s38-4262Au filtru de protectie categoria 3, ofera protectie 100% cu valoarea UV400 pentru prevenirea afectiunilor rezultate in urma expunerii la soare. Sunt nemaipomeniti pentru urmatorul sezon estival, desi le-am facut proba de cateva ori zilele trecute cand a fost soare😀

 

 

 

– A doua pereche aleasa sunt ochelarii de soare unisex Montana-Sunoptic MP40 .
img_20161006_154113Recunosc ca m-am gandit mult pana sa ii aleg pe acestia, nu ma atragea forma ramei (Wayfarer) , nu am mai purtat pana acum acest gen. Am mers pe premisa ca daca nu imi sta mie bine cu ei, ii fac cadou sotului :)) Insa, norocul meu, chiar imi plac mult de tot .

Un mare plus : au lentila polarizata.

 

Am inceput sa conduc aproape zilnic asa ca imi sunt de un real ajutor, nu ma asteptam sa fiu atat de incantata de ei, asa ca nu-mi mai lipsesc din poseta. Si sotul a ramas iar pe dinafara :))

Ador ochelarii Montana de la Lensa, cei polarizati sunt perfecti pentru orice anotimp, asa ca ii port cu mine peste tot.

Am aflat si ca toti ochelarii de pe Lensa.ro au garantie 2 ani, wow !

Tot pe site-ul lor gasiti fel si fel de lentile de contact, colorate si/sau cu dioptrii, cu purtare de pana la un an !

Va recomand cu drag sa aruncati un ochi, aveti de unde alege si beneficiati de transport gratuit oriunde in tara, la comenzi de peste 99 ron !

Zi cu soare sa avem !

 

31 thoughts on “Cei mai tari Ochelari de soare- prima comanda Lensa.ro

  1. Ochelarii de soare – accesoriul meu preferat. Am o pereche in masina, una in geanta si doua de rezerva acasa. Nu pot sa conduc fara ochelari de soare, ma simt nesigura si nu imi place.
    Am o pereche polarizati 3P – ii ador! Isi fac cu adevarat treaba!

  2. Daca pana acum purtam ochelari de soare pentru ca imi placea cum imi sta acum am inceput sa ii port pentru ca sunt sensibila la lumina puternica si fac niste riduri ciudate in jurul ochilor. Nu am cumparat niciodata de pe Lensa

  3. Mie imi e frica sa comand ochelari de soare de pe net, am fata prea ciudata, trebuie sa probez neaparat, altfel risc sa nu ii folosesc. Si problema e ca imi plac multe forme de ochelari, dar nu imi sta bine cu orice.

    • Si eu am gandit la fel, este pentru prima data cand am comandat ochelari pe net. Din aceasta cauza am luat si o pereche Unisex, am zis ca daca nu sunt ok pentru mine, ii fac cadou sotului😀 Dar am fost o norocoasa🙂 Poti cauta fix forma pe care o porti in general😉

    • Si eu am , la fel ca si tine, o sensibilitate la lumina puternica. Fie vara sau iarna, indicat este sa port ochelari de soare. Dupa comentariul tau imi dau seama ca nu ai rezistat si ai aruncat mai mult decat un ochi pe site :))

Lasă un răspuns

