Ardei umpluti


Este dimineata, poate prea dimineata pentru unii, dar eu sunt cu treburile aproape puse la punct. Mancarea este gata si urmeaza sa fac ceva dulce pentru pitici, dar inca nu stiu ce…

Pentru astazi am gatit ardei umpluti , o mancare preferata de majoritatea romanilor, in special de cei din familia mea :))

Asa cum v-am obisnuit, am folosit ce aveam prin casa, cantitatile fiind aproximative :

  • 600 gr carne tocata de porc
  • un pumn zdravan de orez
  • 2 cepe mari
  • o legatura patrunjel
  • un ou
  • sare
  • piper
  • 2linguri pasta de tomate (de obicei pun sos de rosii facut de mine, dar inca n-am facut, saptamana viitoare ma apuc de el😀 )
  • foarte putin cimbru si marar verde/uscat (eu uscat am pus)
  • 1 foaie dafin
  • 11 ardei potriviti spre micuti (- atat mi-a iesit din compozitie)
  • 2 rosii pentru capac

 

img_20160902_074913Am curatat, spalat, pus la scurs ardeii , am tocat marunt ceapa si am pus-o la calit intr-o lingura de ulei+o lingura apa.

Apoi am amestecat toate ingredientele. Orezul nu il adaug la calit peste ceapa asa cum fac multe persoane, il pun uscat, poate doar am impresia, dar parca leaga mai bine compozitia si fierbe mai repede asa. Am incercat ambele variante si asta am vazut ca iese mai ok.

Cu o lingura am umplut ardeii si le-am pus capac din rosii, apoi asezati frumos in oala, apa cat sa ii cuprinda, o farfurie deasupra si la foc cu ei😀

 

IMG_20160902_084108.jpg

Cat am spalat vasele , am dat mancare si apa la pasari si catei, m-am mai invartit de doua ori prin bucatarie, am pus si de-o mamaliga,  gata mancarea!

Voila!
IMG_20160902_094927.jpg
Noi ii vom servi cu mamaliga , smantana si ardei iute, o bunatate!❤

 

Este o reteta simpla si repede de facut. S-aveti pofta!

Sper sa va placa modul in care gatesc eu ardeii, iar daca este asa, dati un SHARE! :*

 

 

 

3 gânduri despre “Ardei umpluti

Lasă un răspuns

