Review: Day & Night Cream- CIEN


Neata buna, dragilor :*

De curand am descoperit noile produse Cien de la Lidl, pe care le-am primit spre testare intr-o campanie BuzzStore (va puteti face si voi cont AICI ), asa ca astazi vreau sa va vorbesc despre cremele de noapte si zi .

In ultimul timp, marca Cien a devenit o solutie simpla si la indemana tuturor romancelor.Dupa cum bine stim, un ten frumos este un ten fericit, asta daca ii oferim tot ce este mai bun, iar noua gama pentru zi si noapte ne ofera numai beneficii.

14193659_1267393916606367_1748515222_n.jpg

14256251_1267393746606384_258540425_nCrema de zi  previne ridurile si actioneaza asupra acestora datorita complexului Liftan INTENSIVE cu formula sa concentrata de Q10 si acid hialuroniccare sustine functia de auto-regenerare a celulelor pielii. Filtrele UVA/UVB(factor de protectie 4) si vitamina  E  fac echipa buna si protejeaza pielea de imbatranirea prematura.

Personal, folosesc rar crema, asta pentru ca am probleme cu tenul, insa de cand am inceput sa testez crema de la Cien, o folosesc zilnic, e la loc de cinste in baie. Nu am avut parte usturimi, roseata sau cosuri, asa cum pateam de la alte creme. Din punctul meu de vedere, este mult peste alte creme care costa chiar si de 10 ori mai mult, si credeti-ma ca am incercat multe marci de pe piata , insa putine mi-au si priit.

 

14249060_1267393599939732_1315729937_nCrema de noapte are aceleasi proprietanti ca si cele ale cremei de zi, previne si actioneaza asupra ridurilor, ingrijeste datorita agentilor de ingrijire care mentin nivelul optim de umiditate al pielii, insa ca si ceva in plus sunt componentele speciale care ajuta la regenerarea pielii pe durata noptii. Sincera sa fiu,  foarte rar foloseam crema de noapte ,asta pentru ca ma manca rau fata pe timpul noptii, indiferent ca era o crema scumpa sau una de 5 ron. Acum insa, ma dau linistita  si chiar n-am avut parte de nici o usturime, mancarime sau alte senzatii pe care le aveam inainte. Recunosc, nu ma dau  in fiecare seara, dar ma dau mult mai des decat o faceam inainte, incet incet devine un obicei.

 
Pot sa va mai spun ca aceste creme patrund rapid in piele,  hidrateaza  si nu incarca tenul, din contra, ii ofera stralucire. Ma bucur ca am avut ocazia sa le testez, desi la inceput eram sceptica cu privire la beneficiile acestora, asta poate si datorita pretului mic, de doar 9,99ron (50ml).

Recomand sa faceti o vizita raionului destinat produselor CIEN din magazinele Lidl , sigur gasiti ceva pe gustul vostru , produse de calitate la preturi pamantene-pentru toate buzunarele!

39 de gânduri despre “Review: Day & Night Cream- CIEN

  1. Eu am de la ei crema roz, protectoare 24H. O am de vreo doua zile, dar chiar mi se pare foarte buna pentru 9 RON. Și mi-am mai luat BB cream de la ei. Iarăși, mi-a depășit așteptările.
    Am ca tine, un ten mai sensibil. Dă foarte ușor în dermatită. Nu am avut mâncărimi, nu usturimi, nu roșeață. Nimic.

Lasă un răspuns

