Am incercat o noua vopsea de par – ALIX Natura


In urma cu doua luni am intrat pentru prima data in plafarul unui hypermarket , in care nu mai pusesem piciorul pana atunci. Cautam drojdie inactiva si mi-au ramas ochii la o vopsea de par, tipic mie!

Nu mai vazusem , nici macar nu mai auzisem pana atunci de Alix Natura, nu mi-a inspirat incredere la inceput asa ca am cerut domnului de la casa mai multe informatii, mi-a aratat si un catalog, mi-am ales nuanta dorita si aia a fost (placut-vazut-cumparat) .

13819407_1231301393548953_1194556624_n Sa nu uit, am uitat complet de drojdia inactiva :))

In drum spre casa am si deschis cutiile si am citit instructiunile, cu gandul ca in momentul in care ajung sa-mi aplic direct vopseaua pe par.

Descrierea producatorului:
Alix Natura reprezinta un set de colorare si de ingrijire intensiva pentru par, fiind imbogatit cu uleiuri naturale ce permit obtinerea unei colorari permanente si a unui par matasos si stralucitor. Formula sa profesionala permite acoperirea completa a firelor albe, ducand astfel la obtinerea unei culori perfecte.

Culoarea care imi facuse cu ochiul de prima data a fost 6.52 – castaniu cu reflexe violet, cea pe care am si ales-o intr-un final.

Si nu, nu m-am vopsit pana nu mi-am facut testul de alergie, in doua locuri chiar… dupa ureche si la ceafa, asa, ca stateam cu teama, nu mai auzisem persoane cunoscute care sa se fi vopsit cu Alix Natura…

13815083_1231301296882296_1214537242_nA doua zi, bineinteles ca am asteptat cu nerabdare, cum s-a inserat cum mi-am turnat bolul cu vopsea pe cap😀

Am amestecat crema oxidanta cu vopseaua pentru par intr-un bol nemetalic, de ceramica . Am aplicat amestecul pe par cu ajutorul unei pensule, apoi am asteptat  in jur de 30-35 minute , timpul recomandat si pe instructiuni, dupa care m-am clatit cu apa din abundenta, pana n-a mai curs pic de apa colorata. Apoi am spalat parul cu samponul pe care il folosesc de obicei, am aplicat uniform pe par masca de ingrijire din cutie, iar dupa 5 minute am clatit din nou, foarte foarte bine!

 

Pot spune ca rezultatul a fost unul Wow , am fost sceptica pana la sfarsit… insa a,m avut parte de o surpriza placuta. Culoarea era superba, in casa se vedea castaniu, iar afara la lumina un visiniu inchis spre violet, oricum super super frumos. Multe persoane m-au intrebat in aceste doua luni ce vopsea am folosit.

13816777_1231301196882306_1117772787_n

Chiar sambata m-am vazut cu o prietena si se uita insistent la parul meu, desi a crescut ceva si se  vad bine radacinile, culoarea de pe lungime a ramas la fel de intensa. Asa ca acum v-am dezvaluit si voua noua mea descoperire in materie de vopsea de par.

Pretul dat de mine pe o cutie a fost de 12,5 ron, dar pot spune ca produsul este mult peste altele de pe piata care sunt si mai scumpe.

Va recomand sa ii dati si voi o sansa , daca n-ati facut-o deja!

 

 

2 thoughts on “Am incercat o noua vopsea de par – ALIX Natura

  1. cred ca este calitativa pentru ca este nou iesita pe piata ,eu nu stiam de acesta noua vopsea ,de obicei ma fac suvite pentru ca am inceput sa am par alb,oricum are reflexii ,imi place ,poate ar trebui sa/ti mai cumperi o cutie asa de rezerva,pupici

Lasă un răspuns

