Review: Kit epilare Pro Wax -EpilatPro.ro


V-am vorbit intr-un articol anterior despre faptul ca eram in cautarea unui kit pentru epilat pe care mi-l doream de ceva timp .

Am intrat in posesia unuia si vreau sa impartasesc cu voi avantajele epilatului cu ceara, una dintre cele mai utilizate si eficiente metode pentru indepartare parului nedorit de pe orice zona a corpului, lasand pielea catifelata si fina la atingere pana la 3-4 saptamani. Este un procedeu usor de folosit si nu foarte scump.

13101421_1174987989180294_2068960536_n
In urma cu mai bine de o luna si jumatate am primit un Kit epilare Pro Wax, care contine un incalzitor de ceara Pro Wax 400 ml, 1kg de ceara elastica uso profesional si 1 pachet 100bucati spatule lemn, pe langa acestea am mai primit o crema dupa epilare Italwax si un sapun din lapte de capra, lucrat manual, de pe epilatpro.ro

Imi doream de ceva timp aceste produse asa ca le-am si pus la treaba de cum le-am primit. In urma cu multi ani , cam de cand am devenit adolescenta am folosit lama, apoi mi-am cumparat aparat epilator , acesta din urma rupea firele, asa ca am ales sa merg la salon sa ma epilez cu ceara. Pana sa raman insarcinata a fost totul ok, apoi  nu reuseam sa ma tin de programari si bagam lama, a venit bebe si la fel, ma programam, sunam sa anulez si tot asa, traiasca lama! Am zis: gata, trebuie sa iau masuri ! Si uite-asa m-am vazut epilandu-ma singura, in confortul casei mele, fara costuri suplimentare si timp pierdut.

13059704_1174987739180319_806694385_n
Am pus ceara la incalzit si am nimicit selva tropicala de pe picioare ( :))  )in numai jumatate de ora .🙂
13084095_1174987352513691_1344051663_n

 


Ceara elastica
traditionala are in compozitie colofoniu si ceara de albine. Aceasta ceara nu este casanta si nu arde la contactul cu pielea, avand un punct de topire scazut de 50 grade C. Personal am folosit-o pe mai multe zone de pe corp, chiar si pe zonele mai `greu accesibile`😉  si ma declar multumita.

Crema  ItalWax este mentolata, racoritoare dupa epilat , lasa pielea fina si catifelata. Eu o consider un rasfat pentru ca nu ma irit pe picioare , insa imi place senzatia pe care o da imediat dupa epilare.

Sapunul din lapte de capra este recomandat pentru regenerarea pielii, pentru un ten frumos, radiant.

Va recomand cu tot dragul produsele de pe EpilatPro.ro, sunt o minune la casa doamnelor, mai ales a mamicilor care vor sa fie tot timpul in preajma copiilor si in aceeasi masura sa aibe timp si pentru ele.

 

 

 

 

 

4 thoughts on “Review: Kit epilare Pro Wax -EpilatPro.ro

  1. Buna! Tocmai ce mi-am achizitionat si eu pro wax 100.
    Dar un pic dezamagita ca ma asteptam sa incalzeasca ceara mult mai repede…Pe net scrie ca o cutie de ceara de 400 g in 15 min. o topeste. Eu am folosit o cutie de 150 g si in 40 min. inca nu era topita in totalitate 😔
    Oare ceara e de vina??
    Aparatul l-am setat la maxim dar beculetul se tot inchide si se deschide. E ok ? Asa functioneaza?

    • Buna, nu stiu ce sa zic, dar eu pun 300 gr de ceara si o topeste toata in 20 minute , beculetul acela face si la mine la fel , declanseaza. Eu am ceara elastica, poate conteaza si asta… Daca ai luat aparatul de pe site, le poti da un mail/mesaj, sigur iti vor raspunde in timp util si veti primi toate informatiile de care aveti nevoie.

  2. nu am incercat acasa niciodata cu ceara ,la fel lama este cel mai usor ,mai folosesc de la FARMEC ceva si din cand in cand la epilat la o prietena ,ceva rapid

Lasă un răspuns

