In ceas de seara, pregatiri pentru vara!


In seara asta mi-au adormit mai devreme puiutii, asa ca imi permit sa pierd ceva timp pe net, cu o cana de ceai fierbinte in mana si cu gandul la vara.

Nu caut ceva anume, sunt nehotarata… as vrea sa imi achizitionez cateva produse din zona beauty care sa ma ajute sa petrec cat mai mult timp posibil impreuna cu piticii, sa economisesc bani si sa pot face totul de acasa… Aici ma refer la epilat, pensat etc .

Am `rasfoit` mai multe site-uri pana am ajuns pe EpilatPRO.ro si aici `poposesc` si acum🙂

Mi-au ramas ochii lipiti de desktop la pagina cu decantoare ceara , produsele acestea sunt profesionale potrivite pentru saloane, dar si pentru acasa, de ce nu? Daca o sa intrati pe pagina, gasiti aici si ceara elastica-traditionala-refolosibila, decantoare de la 1 kg pana la cele mai mari, spatule si tot ce trebuie in acest domeniu.

decantor-ceara-traditionala-1kg-roz
Un alt produs care-mi face cu ochiul , de pe site, este vopsea gene , pentru ca de foarte mult timp ma pensez si imi vopsesc genele si sprancenele, acasa. Sunt in cautarea unor produse profesionale, care, asa cum am mai zis, sa ma ajute sa economisesc timp si bani, sa am rezultate optime si toate acestea in confortul casei mele. Pe pagina gasiti toate produsele si ustensilele necesare pentru a va vopsi singure genele si sprancenele , este un procedeu destul de simplu, dupa cateva incercari puteti sa va scoateti din agenda programarile la salon😉

 

O sa iau site-ul la `puricat` si sigur imi voi alege ceva practic si dragut, caci vara se apropie cu pasi repezi si am nevoie de ajutoare :))

O sa va tin la curent si voi posta experienta mea cu acest site , intr-un articol viitor!

Voi cum va pregatiti de vara? Preferati saloanele sau rasfatul in confortul propriei case?

 

3 thoughts on “In ceas de seara, pregatiri pentru vara!

Lasă un răspuns

