Aloe Blossom Herbal Tea -Forever


Aloe Blossom Herbal Tea de la Forever este noul ceai care m-a cucerit prin gust si miros, un produs de care nu ma mai pot desparti, imi incep dimineata cu el!

1265887612.29.jpg

Aloe Blossom Herbal Tea este un amestec de plante şi condimente, conceput special pentru a oferi un gust delicios şi o aromă bogată. Acest ceai este revitalizant, deşi nu conţine cofeină. Fie că este servit fierbinte, fie că i se adaugă cuburi de gheaţă, Aloe Blossom Herbal Tea are un gust minunat şi este uşor de preparat.

Acest produs internaţional combină ingrediente alese cu mare grijă din China, Jamaica, Egipt, America şi India. Scorţişoară reconfortantă, coajă de portocale şi cuişoare, pentru un gust plăcut de fructe, pimento şi ghimbir pentru efecte calmante. Am adăugat boboci florali de aloe culeşi de pe plantaţiile proprii, pentru un ceai reconfortant, hipocaloric. Aloe Blossom Herbal Tea este o parte importantă a programelor Forever de monitorizare a greutăţii corporale.

IMG_20160122_124513

Dintr-un pliculet se fac 2L de ceai , eu l-am baut fierbinte, cald, dar si rece. Este foarte bun, are gust si miros a scortisoara, nu necesita zahar, ii place chiar si prichindelului meu🙂 Este 100% natural !

Dupa ce am citit ingredientele mi-am dat seama ca ajuta si la stimularea lactatiei, fapt pentru care are un mare plus de la mine🙂

 ~scorţişoară, coajă de portocale, cuişoare, frunze de mure, pimento (piper de Jamaica), fenicul, ghimbir, nucşoară, boboci florali de Aloe vera, Gymnema silvestre, muşeţel.

Merita sa incercati acest produs, aroma sa unica o sa va cucereasca din prima secunda!

De curand am devenit distribuitor Forever, asa ca daca aveti nevoie de mai multe detalii, nu ezitati sa ma contactati : ebanciu89@gmail.com !

 

3 gânduri despre “Aloe Blossom Herbal Tea -Forever

  1. de obicei nu beau ceai ,dar asa mult dintr-un pliculet 2 litrii ,iar daca ii place copilului este ideal ,fetita mea nu bea cei decat daca este racita

Lasă un răspuns

