Iepure la cuptor-cu legume si vin rosu


Pentru ca am primit cateva mesaje in care imi cereati sa public si reteta cu iepurele la cuptor , asta dupa ce v-am aratat cum il marinez, am adormit copiii si m-am pus pe scris.

Dupa cum bine stiti, carnea de iepure este  o carne slaba, bogata in vitamine din grupul B, nu are colesterol si este saraca in sodiu, de aceea este considerata printre cele mai sanatoase, din punctul meu de vedere, chiar cea mai sanatoasa carne. Contine si multe minerale cum ar fi seleniu, potasiu, fier, calciu si este indicata in regimurile alimentare ale persoanelor care sufera de boli de inima, a celor care au varste inaintate, a copiilor si femeilor insarcinate.
IMG_20160112_144432.jpg
Eu am ales sa fac friptura de iepure la cuptor cu legume si vin. Am pus , ca de fiecare data, ce aveam prin casa :
– iepurele pe care l-am marinat cu o zi inainte
-cartofi
-rosii cherry (aveam la congelator)
-ardei in 4 culori (tot de la congelator)
-1 pahar de vin rosu
-1 pahar din marinata de la iepure
– jumatate legatura de patrunjel
-6-7 catei de usturoi
-foi de dafin
-1 crenguta cimbru
-suc de rosii
IMG_20160112_132020
Am asezat iepurele in tava, apoi cartofii si celelalte legume, dupa care am turnat baitul (marinata) si vinul . Sucul de rosii l-am tinut pentru  sfarsit, cand carnea este aproape gata.
IMG_20160112_132715
Am bagat tava la cuptor. Dupa 15 minute am intors carnea pe partea cealalta, peste alte 15 minute am intors-o din nou, am adaugat sucul de rosii si am mai lasat-o alte 10-15 minute . La final era rumenita fix cat trebuia🙂
IMG_20160112_144443
Carnea iese foarte buna si frageda. Nu am mai adaugat sare si piper cand am pus-o in tava pentru ca am pus destul in marinata si si-a tras cat a avut nevoie.
Mai pe scurt, a fost delicios! Darius a zis ca vrea sa mai fac `epuas` , ca-i `pace`🙂
Asadar, asa pregatesc eu iepurele, celor dragi le place iar eu ma simt minunat🙂
Sunt curioasa cum gatiti voi iepurele, as vrea sa il gatesc si altfel, dar sa merg la sigur🙂

 

Seara buna!

22 de gânduri despre “Iepure la cuptor-cu legume si vin rosu

  1. Cum poti sa fii o gospodina atat de stiutoar??!! Ma uimesti pentru ca te urmaresc zi de zi . Am sa vin la tine intr-o zi sa ma inveti si pe mine cele mai bune mancaruri😉 esti o gospodina de milioane si gatesti exceptional de bine . Te pup :* p.s: arata superb iepurele🙂

Lasă un răspuns

