Cum am pus iepurele la marinat(bait)


Zilele trecute ma gandeam la ce sa mai gatim, nu mai vroiam porc, suntem satui si de pui, asa ca am deschis lada. Intr-un colt statea frumos ( teapan) un iepure … mi-a facut cu ochiul, desi nu avea cap  :D

Mi-am pus in cap sa fac iepure la cuptor cu legume, asa ca l-am pus la dezghetat. Ca sa-l putem gati trebuie mai intai sa il tinem la bait, ceea ce am si facut, intocmai cum am vazut in copilarie la mami.🙂

Am folosit:

-2pahare cu vin rosu

-3 foi de dafin

-o jumatate  legatura de patrunjel

-o lamaie

-7 catei(mari) de usturoi

-piper macinat si piper boabe

-sare

 

IMG_20160111_221517
Am taiat iepurele in bucati (asa cum m-am priceput) , l-am spalat in mai multe ape, apoi l-am asezat intr-un vas (aveam la indemana o,olicica) , pe fiecare bucatica am presarat sare, piper si usturoi.

La final am stors lamaia, am pus patrunjelul, foile de dafin si ce-a mai ramas din sare , piper si usturoi, dupa care am turnat vinul si am amestecat totul, cu mana.

IMG_20160111_221842

 

IMG_20160111_222001
Am lasat totul la rece peste noapte, dupa care am gatit iepurele la cuptor.

Sunt curioasa cum faceti voi baitul, sunt dispusa sa incerc altceva😉

Astept comentariile voastre, iar daca credeti ca v-am fost de folos, apasati pe share😉

 

3 gânduri despre “Cum am pus iepurele la marinat(bait)

  1. Pingback: Iepure la cuptor-cu legume si vin rosu | Elena Banciu

  2. cand eram mici parintii mei au crescut iepuri ,dar eu nu imi mai aduc aminte ca as fi mancat ,in schim eu personal nu am gatit niciodata iepure,oricum este de retinut reteta ta,astept sa vad rezultatul final

Lasă un răspuns

