Cadoul ideal pentru mama : o bratara fotogravata


Pentru ca a fost Craciunul, perioada cea mai frumoasa din an, plina de iubire, mese luate in familie, rasete, bucurii si surprize, anul acesta am cautat sa fac cadouri de suflet.

Cel mai important dar vroiam sa i-l ofer mamei mele, asa ca m-am pus pe cautat ceva deosebit care sa ii ramana amintire.  A fost greu, nu vroiam parfumuri, haine , obiecte pentru casa/bucatarie, nimic nu-mi atragea atentia… Pana cand am dat de pagina Handmade by Petronela si am pus ochii pe bratarile fotogravate.

N-am mai stat pe ganduri si am contactat-o. Am dat de  o persoana calda, dornica sa faca cadouri speciale si atenta la detaliile pe care le primeste. M-am hotarat sa ii fac mamei o bratara , cu banut din argint, fotogravata cu poza baietilor mei, primii ei nepotei si singurii, deocamdata.

12463491_1099103926768701_192152168_nPentru spatele banutui am ales si un mesaj, insotit de numele puilor mei, pe care l-a gravat foarte frumos.


12463728_1099103780102049_236339077_n

 

Am dat comanda si spre surprinderea mea, intr-o saptamana am primit-o la posta. In realitate este mult mai frumoasa❤

Nu va pot descrie in cuvinte reactia mamei mele, i-a placut extraordinar de mult, nu se astepta la un asa cadou, iar eu sunt fericita ca am reusit sa gasesc darul ideal pentru ea!

Pe Handmade by Petronela gasiti o sumedenie de modele de bratari, nu numai cu banuti din argint. Aruncati un ochi pe pagina si o sa vedeti ca merita sa faceti un astfel de cadou persoanelor dragi, iar pretul este unul decent, chiar mic comparativ cu al altor persoane care se ocupa cu asa ceva.


12476059_1099103960102031_1074012379_n

Va garantez ca produsele sunt minunate, cadourile banale se transforma in cadouri de suflet si o sa fiti foarte incantati si multumiti!

 

Ce parere aveti despre acest gen de cadou?

Seara buna!

 

9 gânduri despre “Cadoul ideal pentru mama : o bratara fotogravata

  1. Cred ca acest gen de cadou este perfect pentru toată persoanele de la bunica, mama, sora etc pana si pentru o profesoara Draga care vrei sa te țină minte! Frumoasa idee de cadou

  2. de obicea am si eu idei bune,dar la astfel de idee pentru o bunaca nu m-am gandit ,este super,am sa tin minte,eu I-am facut mamei ,o poza cu fetita mea si mama mea si I-am scris un mesaj ,si am pus-o in rama de CRACIUN

Lasă un răspuns

