Da, am gasit solutia pentru stimularea lactatiei!


Dragelor, au trecut aproape 2 luni de cand l-am nascut pe David-Andrei si vreau sa va spun ca sunt mai fericita ca oricand! Asta pentru ca am doi baieti minunati, pe care ii ador si ii iubesc pana la Cer si-napoi, dar si pentru ca inca alaptez… spun INCA, pentru ca la Darius nu am putut face acest lucru decat 1luna si jumatate… Din pacate, atunci nu eram documentata si nu stiam de existenta produselor care stimuleaza si sustin lactatia.

Ei bine, ca de fiecare data, Fares ma uimeste cu produsele naturale care aduc beneficii oricarui consumator, iar astazi ma refer la ceaiul la plic pentru Stimularea lactatiei.

ceai

L-am luat pentru a-l avea acasa   in caz de nevoie.

Dupa ce am nascut am pus copilul la san ori de cate ori cerea, plangea, mi-a facut rani, iar lactatia nu se declansa, am fost nevoita sa-i dau lapte praf primele 2 zile. Apoi a inceput sa pice cate o picatura – doua, copilul era din ce in ce mai nervos, eu nu mai puteam de durere, laptele nici ca vroia sa curga siroaie. La iesirea din spital mi-a fost recomandat sa imi fac o injectie care sa ma ajute, insa un cadru medical, in mod neoficial, mi-a spus ca acea injectie este apa de ploaie, nu are nici un rost sa o fac, sunt povesti de targ!
Ajunsa acasa mi-am facut un ceai la plic pentru Stimularea Lactatiei de la Fares si surpriza! In doua ore au inceput sa-mi curga sanii…bebe a papat si a fost pentru prima data cand s-a saturat! Din acel moment am inceput sa beau cate 2-3 cani de ceai pe zi , iar noaptea cand se trezea cel mai des mai beam 1-2 cani. Ii mai dadeam doar 1-2 dati pe zi completare.
Mamicile care au trecut prin ce-am trecut eu, stiu ce zic! Cred ca toate ne dorim sa alaptam cat mai mult, insa nu de fiecare data stim cum sa procedam,uneori mult prea repede acceptam laptele praf. Nu m-am lasat si am pus baiatul la san ori de cate ori cerea, chiar daca aveam rani iar el nu se satura, il puneam des si suportam durerea caci imi doream atat de tare sa alaptez incat nimic nu mai conta… la o saptamana deja nu ii mai dadeam completare. De fiecare data cand beam o cana de ceai, nu dura mult si sanii erau plini de lapte. Imi pare atat de rau ca nu am stiut de acesta si la primul bebe pentru ca, sunt convinsa, il puteam alapta si pe el mai mult timp.

Dar sunt fericita ca macar acum am reusit sa gasesc un ajutor de nadejde  si sper sa il foloseasca cat mai multe mamici,  este natural si deloc scump. Plus de asta, din experienta va zic, baut de noi ii ajuta si pe bebei pentru ca substantele active care trec in lapte favorizeaza calmarea tulburarilor digestive ale micutului, precum: colicile, crampele sau durerile abdominale.

Ingrediente: fructe anason (Fructus Anisi), fructe de fenicul (Fructus Foeniculi), fructe de chimion (Fructus Carvi), urzică (Herba Urticae), roiniţă (Herba Melissae), cimbrişor (Herba Serpylli), mentă (Herba Menthae).

Efect: galactogog (stimulează secreţia lactată).

ceaif

Recomandări: ceaiul se va consuma de mame în timpul alăptării.

Ingredientele ceaiului nu provoacă nici un disconfort bebeluşului.

 

Vreau pe aceasta cale sa le multumesc celor de la Fares pentru produsele minunate pe  care le-am descoperit pana acum , pentru ca m-au ajutat enorm! Multumesc!

 

Un mic sfat: Nu renuntati, tineti cat mai mult bebeii la san, alaptatii la cerere, asa este cel mai bine pentru ei dar si pentru noi!

Sper ca va sunt utile informatiile mele, iar daca este asa puteti da share, sa citeasca cat mai multe mamici!

Sanatate si numai bine!

Un gând despre “Da, am gasit solutia pentru stimularea lactatiei!

Lasă un răspuns

