Trairi de la a doua nastere …


Era sambata, 25 septembrie, undeva pe la 11:00 cand m-am internat in spital… Doctorul a vrut sa ma tina sub observatie caci eram trecuta de 40saptamani… Seara si dimineata faceam NoSpa injectabil… A fost pentru prima data in viata mea cand am facut injectii!!! Pe bune, nici cand eram mica nu am avut nevoie :)… Asa am dus-o pana luni , 28sept, cand , la ora 13:00 mi-a facut externarea, aveam in continuare colul lung si gros. Colegele de salon, gravidute si ele, radeau de mine, mi-au spus ca nu stau 24 de h acasa si o sa ne vedem din nou in spital :)) 

Am facut o mica oprire in Auchan  si cand am ajuns acasa era deja 17… Am bagat la spalat, am pregatit masa , mi-am facut un dus si ma jucat cu bibi… dintr-o data m-a luat durerea de burta, ca o contractie foarte puternica, a trecut.. Pe la 23 iar m-a luat…erau contractii la 40-50 minute… la 04 deja erau din 30 in 30 minute… la 07 erau la 15-20-25 minute si mi-am sunat doctorul, acelasi ca si la prima nastere, Serbanescu Lucian. Mi-a zis sa stau linistita, sa iau doua NoSpa sa-mi fac geanta, sa fac un dus si sa ma indrept spre maternitate cand contractiile incep sa fie din 10 in 10 minute. Zis si facut! La 9 si ceva (nu mai stiu exact si cat ) am sunat la 112, ambulanta a venit in 15-20 minute , la 10: 30 eram la urgente cu dilatatie 4.

L-am sunat pe dl doctor pentru a-i spune ca am ajuns si starea in care sunt, m-a asigurat ca vine si el… am urcat sus la etajul 7 , mi-a fost pusa branula si nu peste mult timp a ajuns si dl Serbanescu , ca de obicei foarte ZEN si cu chef de glume , ca am si uitat de dureri :))

Eram pe drumul cel bun, fata de prima nastere, acum am avut dilatatie, si totul s-a petrecut foarte repede, mai ales dupa ce mi-a rupt dr apa…

Asadar, marti 29 septembrie la 12: 20 am nascut o minunatie de baiat, DAVID-ANDREI, 53 cm siii…siii… si 4300 gr !!! Nu mi-a venit sa cred cand am auzit !! Am sarit peste partea  cu durerile … a fost ingrozitor, am zis ca mor acolo, m-am rupt rau.. dar a fost bine ca s-a terminat totul repede! Am uitat de tot si toate cand mi-am vazut puiul…

bebe
De data aceasta am ramas placut impresioanta de personal…serios! La prima nastere , cele care erau de garda erau reci, asteptau sa le bagi in buzunar, ba chiar bateau apropouri, aproape mi-au zis de la obraz… Acum nu! Nici la nastere, nici in salon nu am ce sa le reprosez! Impecabil s-au purtat! Asistentele au fost mereu dragute , nu-mi venea sa cred! Daca prindeam si la primul bebe aceeasi tura de garda  cred ca nasteam mai repede si  cat de cat mai usor, am convingerea asta!

Important este ca suntem bine, baiatul este sanatos si voios, iar eu de cand am ajuns acasa am inceput sa fac una alta, aveam dureri dar erau suportabile si imi puteam face incet incet treburile. Sunt super bine la 6 saptamani de la nastere🙂

Sunt multe trairi in clipele acelea, insa nu se pot descrie in cuvinte…

Ii multumesc Bunului Dumnezeu ca mi-a mai dat un copil sanatos , le multumesc si dlui dr. Serbanescu , doamnei Corina si celeilalte doamne (nu stiu cum o cheama) in halat verde, ca au avut grija de mine si m-au ajutat in acele momente importante din viata mea!

Sanatate multa!

P.S : Am scris acest articol cu un bebe in brate si in acelas timp
facand puzzel cu Bibi🙂

3 gânduri despre “Trairi de la a doua nastere …

  1. sa/ti traiasca,este o experienta buna sau mai putin buna ,cand ti pe beb in brate uiti,asa este lasat de la Dzeu sa uiti ca daca nu am uita ce s/ar intampla,,in fine ai avut un medi bun,ca de ceilaltii,,,asa am patit si eu ,la reanimare tremuram din toti rarunchii si asistenta spunea ..stii,,..eu te/am ajutat acolo,,dar nu facuse nimic deosebit ,in schimb doctora o draguta ,,,asta este ,oricum sa/ti traiasca amandoi si sa fie sanatosi ca asta este mai important

Lasă un răspuns

