Review ALLVIEW A 5 QUAD


Hey, ce mai faceti?

Astazi vreau sa va vorbesc despre un smartphone  care mi-a `intrat in gratii` din prima zi , un Allview A5 Quad White , pe care l-am primit cand mi-am facut prelungirea de contract la compania de telefonie mobila unde am abonament de foarte multi ani.

Allview-A5-Quad-2

In iunie 2014 cand am intrat in posesia acestuia, Allview A5 Quad era cel mai ieftin telefon cu procesor quad-core de 1,3 GHz si conectivitate dual-sim.

Are display de 4,3’’, doua camere foto, Android 4.2 Jelly Bean, conectivitate 3G prin HSPA+, jocuri, social media, muzica  si o sumedenie de aplicatii utile.

Mie mi-a placut de la prima vedere, era alb + o carcasa de spate superba , cu albastru, pentru schimb .

Allview-A5-Quad-4
Din prima zi m-a impresionat prin fluenta si rapiditatea experientei de browsing si multi-tasking. Bateria , spre surprinderea mea, chiar este mult mai ok fata de a altor telefoane mult mai scumpe.

Alte specificații :

  • display TFT LCD de 4.3 inch cu rezolutie 480×800 pixeli
  •  procesor MediaTek quad-core la 1.3 GHz, Mali-400MP, 512 MB RAM, 4 GB spațiu de stocare și microSD de până la 32 GB
  • Android 4.2.2 Jelly Bean
  • 3G cu viteze de până la 21.6 Mbps, Wi-Fi b/g/n, bluetooth 4.0, Wi-Fi direct, Wi-Fi display, microUSB, jack de 3.5 mm, A-GPS
  • 5 Megapixeli cu autofocus, filmează la 1080p cu 30 fps, cameră frontală de 0.3 Megapixeli
  • baterie de 1700 mAh, 153.7 gr. și 10.9 mm grosime.

Camera foto, desi are doar 5mp, m-a surprins placut! Pozele ies foarte clare, are autofocus, blitz Led si are multe optiuni . Printre ele se gasesc  : detectare zambet, detectare faciala, multe moduri scena, captura in rafala de 99 de cadre, expunere, saturare, luminozitate, contrast si ISO până la 1600, HDR. Captura video se realizeaza in Full HD la 30 FPS , si pot spune ca daca te ajuta si lumina potrivita, ies niste filmulete de tot dragul!

res_728d6677972e567b2365f2593b02185c_600x405_2bos

Ca puncte slabe sunt castile;  eu nu folosesc deloc casti asa ca nu a fost bai.  Din pacate, dupa un an s-a stins…asa singur si n-a mai vrut sa se aprinda deloc… l-am dus la service caci era in garantie, dupa 15 zile l-am primit inapoi nereparat si cu garantia anulata pe motiv ca era zgariat in colturi si `din aceasta cauza s-a stricat`. Mi-au aproximat costurile de raparatie la 450 ron ca trebuiau sa schimbe o intreaga placa de nu stiu ce!! WTF??? Mai pun 50-100 si imi iau unul nou :)) Am plecat de la reprezentanta si m-am oprit la service-ul unui tip care imi repara de obicei laptopurile si altele de genul, SURPRIZA!!! Nu trebuia reparat, doar schimbata mufa de alimentare- nu mai primea curent – cost 50ron… dar  si mai mare mi-a fost surpriza cand am constatat impreuna cu baiatul de la service ca cei de la primul service mi-au `bulit touchscreenul`… de aici cred ca venea si suma aia umflata cu pompa!!! In fine, asta este alta poveste!

In concluzie, casti naspa spre varza, se strica repede mufa de alimentare si camera frontala care nu face cele mai clare poze sunt singurele minusuri!

Datorita pretului mic si calitate+ optiuni, intre 1 si 10, de la mine are nota 8,50 !

Mi-a placut super mult acest telefon , are functiile unui smartphone mai scump, insa pretul acestuia este pentru toate buzunarele. Merita fiecare banut!

Seara buna!

2 thoughts on “Review ALLVIEW A 5 QUAD

Lasă un răspuns

